اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

4 سالن ورزشی جدید در لردگان احداث می‎‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی شهرستان لردگان گفت: تا پایان سال جاری چهار سالن ورزشی در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‎شود.

4 سالن ورزشی جدید در لردگان احداث می‎‌شود

علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته چهار سالن ورزشی شامل استخر شنای لردگان، سالن ورزشی مالخلیفه، سالن ورزشی روستای باغ بهزاد و سالن رزمی لردگان از جمله فضاهای ورزشی به بهره‌‎برداری رسیده این شهرستان در سال گذشته است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته در سال ‌جاری چهار سالن ورزشی در بخش منج و فلارد خانمیرزا و دو سالن ورزشی در شهرستان لردگان کلنگ‌زنی و در ادامه تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

نادری، از رشد 48 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته این شهرستان در بخش بیمه‌های ورزشی و توسعه ورزشکاران سازمان یافته با 48 درصد رشد رتبه نخست استان را از آن خود کرد.

رئیس تربیت بدنی شهرستان لردگان کسب رتبه نخست کشور در بخش کاهش هزینه‌های جاری را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و گفت: ما در سال گذشته با برنامه‌ریزی در بخش خصوصی‌سازی و جذب سرمایه‌گذار خصوصی تلاش بسیاری داشتیم، به طوری‌که موفق شدیم بیشترین اشتغالزایی را در این بخش در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به حضور تیم‌های ورزشی این شهرستان در لیگ‌های مختلف کشور در سال گذشته، گفت: حضور تیم فوتبال شهرستان لردگان در مسابقات دسته سوم کشور، حضور تیم فوتسال بانوان و آقایان در مسابقات دسته سوم کشور که هر دو تیم موفق به کسب جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دو کشور شدند.

نادری ادامه داد: در سال گذشته تیم ناشنوایان این شهرستان موفق شد در مسابقات فوتسال کشوری رتبه نخست مسابقات را کسب کند، همچنین ورزشکار پاورلیفتینگ‌کار شهرستان لردگان نیز مقام آسیایی مسابقات پاورلیفتینگ کشور را از آن خود کرد.

رئیس تربیت بدنی شهرستان لردگان حضور هفت ورزشکار این استان در تیم‌های ملی را از دیگر افتخارات ورزشی این شهرستان برشمرد و گفت: برگزاری 150 جلسه در راستای توسعه ورزش‌های همگانی، برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی جنوب غرب کشور در شهرستان لردگان و کسب عنوان نخست جذب خیرین از دیگر اقدامات ورزشی صورت گرفته توسط مدیریت ورزش این شهرستان محسوب می‎شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول