اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 اردیبهشت ماه

دومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری دومین جشنواره نمایش نامه‌خوانی استان همدان همزمان با پنجمین اردیبهشت تئاتر ایران در 28 اردیبهشت ماه خبر داد.

دومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خسرو بیات از برگزاری دومین جشنواره نمایش نامه‌خوانی استان همدان همزمان با پنجمین اردیبهشت تئاتر ایران در 28 اردیبهشت ماه خبر داد.

وی گفت: این جشنواره با هدف خوانش و آشنایی با متون نمایشی درام نویسان برجسته ایران و جهان و نیز شناسایی استعدادهای نوین نمایشی استان، در شهر همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: علاقه‌مندان برای ارسال درخواست و معرفی متون نمایشی تا 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند و لازم است لوح فشرده اجرای نمایش نامه خوانی را تا 20 اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در خصوص موضوع نمایش نامه‌ها بیان کرد: موضوع آزاد است اما اولویت با آثاری است که از درون مایه ارزشی و معنوی برخوردار باشند.

بیات اظهار کرد: متون نمایشی نباید بیشتر از پنج پرسوناژ داشته باشد و استفاده از طراحی صحنه، نورپردازی، گریم و لباس در خوانش نمایش نامه غیر علمی و غیر مجاز است.

وی با بیان اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی روز 23 اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: به انتخاب هیئت داوران جشنواره در بخش‌های بازیگری زن و مرد و کارگردانی در رتبه‌های متفاوت جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول