اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

273 سارق در آذربایجان‌ غربی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال 273 سارق در استان دستگیر شدند.

273 سارق در آذربایجان‌ غربی دستگیر شدند

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری میزان کشفیات سرقت در آذربایجان‌غربی افزایش یافته است به طوری‌ که شاهد کشف عمده سرقت‌ها در این استان بودیم.

وی با اشاره به آمار جیب‌بری و کیف‌قاپی در استان تصریح کرد: امسال چهار مورد کیف‌قاپی در استان داشتیم که سه مورد از آن‌ها شناسایی و کیف‌قاپ‌ها دستگیر شدند.

این مسئول با بیان اینکه امسال دو فقره جیب‌بری را در استان شاهد بودیم، افزود: یک مورد از این جیب‌بری‌ها کشف شده است.

جدیدی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر مردم نسبت به توصیه‌های پلیسی اعلام کرد: عمده کیف‌قاپی‌ها زمانی روی می‌دهد که افراد مقادیر قابل توجهی از بانک پول برداشت کرده و بدون رعایت نکات ایمنی آن را حمل می‌کنند.

وی با اشاره به آمار دیگر سرقت‌ها در استان گفت: در سال جاری میزان سرقت‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته که با وجود این کاهش‌ها لازم است تا مردم توجه بیشتری به موضوعات و نکاتی که توسط پلیس امنیت عمومی داده می‌شود، داشته باشند.

این مسئول سرقت از داخل اتومبیل در سال جاری را 28 فقره عنوان کرد و اظهار داشت: امسال 38 مورد کشفیات در ارتباط با سرقت از داخل اتومبیل داشتیم که 10 مورد از آن شامل سرقت‌هایی است که در سال گذشته به وقوع پیوسته‌اند.

جدیدی خواستار دقت و توجه هر چه بیشتر شهروندان از اموال خود شد و تصریح کرد: نباید زمینه ارتکاب جرم در جامعه فراهم باشد و این امر مستلزم همکاری هر چه بیشتر مردم با پلیس است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول