اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از کودکان سرطانی انجام می‌شود

برگزاری جشنواره اردیبهشت مهر در ارومیه

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره کشوری دانشجویی اردیبهشت مهر گفت: این جشنواره با هدف حمایت از کودکان سرطانی در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره اردیبهشت مهر در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مسعود کاشانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره کشوری دانشجویی اردیبهشت مهر از 28 تا 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری به مدت سه روز به همت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره شامل سه بخش همایش، نمایشگاه عکس و سخنرانی روانشناختی است.

به گفته کاشانی همایش به صورت علمی، فرهنگی و هنری با برنامه‌های متنوع اعم از اجرای موسیقی، سرود، ارائه مقاله علمی، سخنرانی علمی، قلک شکنی نمادین، اجرای نمایش هنری، پخش کلیپ، تقدیر از اثرات برتر و ارائه قطعنامه برگزار می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: نمایشگاهی با آثاری از سراسر کشور شامل عکس، پوستر، متن ادبی، شعر، داستان و جمله کوتاه همراه با نقاشی‌های کودکان مبتلا به سرطان برپا می‌شود.

به گفته کاشانی سخنرانی علمی فرهنگی با محوریت نگرش مثبت و امید به زندگی، توسط حلت عضو برجسته تیم موفقیت ایران اجرا می‌شود.

دبیر جشنواره کشوری دانشجویی اردیبهشت مهر اضافه کرد: فراخوان برگزاری جشنواره ششم فروردین‌ماه امسال به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، حوزه‌های هنری، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی ارسال شده است.

کاشانی حمایت از کودکان سرطانی و افزایش امید به زندگی در آن‌ها، استفاده از اطلاعات علمی و فرهنگی نوین در برخورد با بیماری سرطان، پیوند دادن علم و فرهنگ در توسعه و پیشرفت جامعه و جلب حمایت‌های مالی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

دبیر جشنواره کشوری دانشجویی اردیبهشت مهر اظهار داشت: انواع سرطان سومین عامل مرگ روحی و جسمی صدها هزار نفر است از این رو لزوم توجه به این معضل بزرگ اجتماعی و پزشکی بیش از پیش ضروری است.

وی گفت: در این راستا کانون سلامت رفتار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه پیرو فعالیت‌های قبلی خود در زمینه پیشگیری از سرطان، متولی برگزاری این جشنواره کشوری شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول