اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

احداث ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از دایر شدن ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در شهر یاسوج خبر داد.

احداث ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در یاسوج

محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: برای توسعه ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه نقطه شهر یاسوج اقدام به استقرار ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی کردیم که امید است مورد استقبال مردم قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه ورزش با سلامتی و نشاط مردم و جامعه مساوی است، افزود: امروز دیگر نقش ورزش به‌ویژه نرمش‌های صبحگاهی در سلامت افراد بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: دایر کردن این ایستگاه‌ها موجب ایجاد انگیزه در میان جوانان برای انجام ورزش‌های صبحگاهی و سحرخیزی می‌شود.

شفیعی از تجهیز این ایستگاه‌ها به امکانات ورزشی خبر داد و گفت: هر حمایت و پشتیبانی که لازم باشد در این ایستگاه‌های ورزش صورت می‌گیرد زیرا مجموعه مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان به وجود نشاط و شادابی در جامعه اعتقاد کامل دارد.

* احداث ایستگاه‌های ورزش در میدان معلم، عدل و آبشار یاسوج

این مسئول ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این ایستگاه‌ها در شهر یاسوج در میدان معلم، میدان عدل و آبشار احداث شده‌اند.

وی بیان کرد: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی برای آقایان روزهای زوج از ساعت هفت الی هشت صبح و برای بانوان روزهای فرد در سالن آزادی واقع در استادیوم تختی و آبشار از ساعت هفت الی هشت صبح آماده سرویس‌دهی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه‌ها در تشویق مردم و نهادینه کردن فرهنگ ورزش را غیر قابل انکار خواند و بیان کرد: رسانه‌ها این اداره‌کل را در اجرای برنامه‌ها و اهدافش یاری کنند.

وی تاکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان همه تلاش خود را برای استقرار امکانات ورزشی و توسعه همزمان ورزش همگانی و قهرمانی به‌کار می‌گیرد ولی همکاری و عزم همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی، رسانه‌ها و استقبال مردمی نیز در این توفیق و نتیجه‌بخش بودن این فعالیت‌ها بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول