اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد

تضمین تأمین گاز لرستان تا 25 سال آینده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تأمین گاز لرستان تا 25 سال آینده تضمین شده است.

تضمین تأمین گاز لرستان تا 25 سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، علی گودرزی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله با اشاره به موفقیت‌های شرکت گاز لرستان در سال 90 گفت: سالی که گذشت سالی بسیار پربار و مثمر ثمر بود و تحولی اساسی در گاز لرستان ایجاد شد.

گودرزی بهره‌مندی 100 روستا و دو شهر از نعمت گاز، به اتمام رسیدن تمام تعهدات مصوبات سفرهای اول و دوم و اجرایی شدن تعهدات سفر سوم را از جمله موفقیت‌های شرکت گاز در سال 90 عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان این مطلب که در حال حاضر 310 هزار مشترک گاز در لرستان وجود دارد، افزود: علاوه بر بهره‌مندی 98 درصد جمعیت شهری لرستان از نعمت گاز، درصد بهره‌مند شدن روستاهای استان در مقایسه با سال قبل از سال 90 از 24 درصد به 54 درصد رسیده است.

گودرزی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات دولت و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در به اتمام رساندن خط 36 اینچ گاز به طول 120 کیلومتر در کمتر از هفت ماه گفت: با بهره‌برداری از این خط انتقال تأمین گاز تمام بخش‌های صنایع و خانگی لرستان تا 25 سال آینده تضمین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در بخش پایانی سخنان خود به خدمات انجام شده توسط شرکت گاز در سلسله اشاره کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: تا قبل از دولت نهم 6 هزار اشتراک شهری و 18 روستا در سلسله از نعمت گاز بهره‌مند بوده‌اند که این رقم بعد از دولت نهم به 12 هزار اشتراک، 84 روستا و 11 پروژه در حال اجرا رسیده است.

در ادامه فرماندار سلسله در این جلسه از انتخاب شهرستان سلسله به عنوان تنها شهرستان پایلوت برای اجرای طرح نقشه‌برداری هوایی اراضی کشاورزی در استان لرستان خبر داد و گفت: اجرای این طرح با اعتبار چند میلیاردی نقطه قوتی برای رشد کشاورزی سلسله و از بین بردن اختلافات ملکی می‌شود.

سیدباقر باقرزاده با انتقاد از کمبود کود شیمیایی در سلسله گفت: متأسفانه به دلیل کمبود کودهای کشاورزی کشاورزان، 80 روستای این شهرستان تاکنون موفق به دریافت سهمیه خود نشده‌اند.

وی خواستار پیگیری بیشتر متولیان امر و حمایت سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین کود و سموم کشاورزان سلسله شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در ادامه با اهدای لوح تقدیر از زحمات شبانه‌روزی فرماندار در اجرایی شدن طرح‌های شرکت گاز سلسله تقدیر کرد.

در حال حاضر 192 روستای شهرستان سلسله از نعمت گاز برخوردارند و سه پروژه زیربنایی شامل (سراب شیخ عالی، مؤمن‌آباد، سیاهپوش) در دست اجرا هستند که با بهره‌مندی از این پروژه‌های بزرگ، روستاهای بیشتری از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول