اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت وجود حامی مالی

تیم کشتی زنجان در لیگ برتر حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: تیم کشتی زنجان در صورت وجود حامی مالی در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند.

تیم کشتی زنجان در لیگ برتر حضور می‌یابد

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کشتی در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: هنوز تصمیمی برای شرکت کردن یا نکردن تیم کشتی زنجان در مسابقات لیگ برتر گرفته نشده است.

وی یکی از مؤلفه‌های اصلی برای حضور تیم کشتی استان زنجان را در لیگ برتر داشتن حامی مالی عنوان کرد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان با یک سهمیه در مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی نوجوانان شرکت می‌کند، تصریح کرد: محمد کمالی در وزن 58 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابد.

وی زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی کشور را 29 و 30 فروردین ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

محمدی از حضور چهار کشتی گیر استان زنجان در مسابقات کشتی آزاد خبر داد و افزود: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان در مشهد برگزار شد.

وی ساسان محمدی و بهنام سلیمی را در وزن 54 کیلو، سهراب نصیری در وزن 63 کیلو و مهدی عبدالهی را در وزن 100 کیلو، اسامی نمایندگان استان زنجان در مسابقات کشتی نوجوانان کشور اعلام کرد و اضافه کرد: عملکرد این کشتی‌گیران قابل قبول بوده است.

نایب رئیس هیئت کشتی استان زنجان از حضور علی اکبر حیدری قهرمان سابق کشتی جهان در زنجان خبر داد و گفت: این قهرمان برای برگزاری کلاس دانش افزایی مربیان به مدت 10 روز در زنجان حضور می‌یابد.

وی تاکید کرد: علی اکبر حیدری در مدت حضور خود در شهرستان‌های مختلف استان زنجان حاضر شده و کلاس مربیگری را برای مربیان شهرستان‌ها هم برگزار می‌کند.

محمدی تعداد مربیان فعال کشتی را در سطح استان زنجان 57 نفر اعلام کرد.

وی از برگزاری نخستین دوره کلاس ارتقای مربیگری در خرم‌دره خبر داد و افزود: مجوز برگزاری کلاس ارتقای درجه مربیگری در استان زنجان دریافت شده است.

نایب رئیس هیئت کشتی استان زنجان زمان برگزاری کلاس ارتقای کلاس مربیگری در شهر خرم‌دره را خرداد ماه سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول