اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

15 موقوفه جدید در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: در سال 91 حدود 15 موقوفه جدید در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

15 موقوفه جدید در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

حجت الاسلام رضا گودرزی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد برنامه‌های این اداره را در سال جاری اعلام کرد و گفت: اداره اوقاف در سال جاری در سه محور اصلی فعالیت دارد، که محور اول توسعه امور وقف است که در این زمینه قیمت اجارات به روز می‌شود و به قیمت منطقی می‌رسد.

وی اظهار داشت: شناسایی موقوفاتی که تاکنون به بهره‌برداری نرسیده‌اند و روشن شدن این‌گونه موقوفات از جمله کارهایی است که امسال انجام می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: در سال 91 حدود 15 موقوفه جدید در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اوقاف و امور خیریه بروجرد بیان کرد: در محور دوم فعالیت‌ها به توسعه فضای امام‌زاده‌ها می‌توان اشاره کرد و به‌سازی بقعه امام‌زاده جعفر و محوطه‌سازی قبرستان این امام‌زاده یکی دیگر از برنامه‌های امسال است.

وی تصریح کرد: تکمیل آیینه‌کاری امام‌زاده ابوالحسن، توسعه امام‌زاده ابراهیم در روستای ده‌کرد، تکمیل امام‌زاده علی در روستای دهریز، سازماندهی قبرستان خالد بن علی در روستای درب آستانه، توسعه فضای محوطه امام‌زاده احمد و خدیجه در روستای ولیان از دیگر برنامه‌های اوقاف در سال جدید است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: کمک به تعمیر مساجد فرسوده و تأمین اعتبار برای مساجد نیمه‌تمام از جمله محورهای فعالیت اداره اوقاف و امور خیریه در سال 91 است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول