اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت حضرت زهرا (س) صورت گرفت

برگزاری نشست عفاف و حجاب در ورامین

خبرگزاری فارس: نشست عفاف و حجاب با محوریت حضرت زهرا (س) در ورامین برگزار شد.

برگزاری نشست عفاف و حجاب در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش نخستین نشست آموزشی عفاف و حجاب با محوریت سیره حضرت زهرا (س) در ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام علی کنگرلو، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ورامین طی سخنانی در این نشست گفت: نخستین جلسه از سلسله نشست‌های آموزشی عفاف و حجاب با محوریت سیره حضرت زهرا (س) توسط تبلیغات اسلامی ورامین در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه امیر المومنین (ع) برگزار شد.

در این نشست که دبیران و دانش‌آموزان این دبیرستان حضور داشتند، احمد رزاقی، نویسنده و استاد دانشگاه طی سخنانی گفت: حجاب یکی از نمادهای بیرونی عفاف و پاکدامنی است و عفاف دارای نمادهای متعددی مانند طریق سخن گفتن و رفتار با دیگران است.

وی با اشاره به آثار فردی و اجتماعی حجاب و عفاف اظهار داشت: انجام تکلیف الهی و شرعی، آرامش تحکیم بنیان خانواده، جلوگیری از تاخیر ازدواج، فرصت سازی، فساد سوزی و حفظ شخصیت زن در جامعه از جمله آثار رعایت حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام علی کنگرلو، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ورامین نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با فارس تصریح کرد: در این جلسه استاد رزاقی به سئوالات مختلف شرکت کنندگان در ارتباط با نحوه پوشش، برخورد با نامحرم و شناخت همسر پاسخ دادند.

این گزارش حاکی است، نشست آموزشی عفاف و حجاب با دبیران و دانش‌آموزان در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه امیر المومنین (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول