اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری

30 هزار نفر تدبر در قرآن را فرا می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی تدبر در کلام وحی‌ گفت: طی سال جاری 30 هزار نفر در کشور دوره‌های آموزش عمومی تدبر در قرآن را فرا می‌گیرند.

30 هزار نفر تدبر در قرآن را فرا می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صبوحی‌ پیش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره‌های تدبر در قرآن کریم برای گروه‌های سنی از مقطع تحصیلی راهنمایی تا مقاطع تحصیلی بالاتر برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 5 هزار مربی نیز تربیت می‌شود، افزود: همچنین سال جاری بیش از 50 دوره تربیت مربی برگزار می‌شود. 

صبوحی طی سال جاری 30 هزار نفر در کشور دوره‌های آموزش عمومی تدبر در قرآن را فرا می‌گیرند، عنوان کرد: تاکنون 5 هزار نفر در سطح کشور آموزش عمومی را گذراندند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی تدبر در کلام وحی همچنین دوره‌های تربیت مدرس را ویژه طلاب علوم دینی دارای مدرک سطح سه حوزه ذکر کرد و گفت: تاکنون 100 نفر از طلاب در این زمینه آموزش دیدند و قرار است این افراد در آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان تدریس کنند.

وی در مورد دوره‌های تربیت مربی تصریح کرد: تاکنون 2 هزار نفر در سطح کشور دوره‌های آموزش تربیت مربی تدبر در قرآن را فرا گرفته‌اند.

صبوحی خاطرنشان کرد: این مربیان باید حداقل دارای مدرک سطح دو حوزه و یا مدرک مرتبط با علوم حوزوی باشند که پس از طی مراحل مختلف به عنوان اساتید ما در دوره‌های آموزش عمومی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ملی تدبر در قرآن کریم از بهمن ماه سال 88 در کشور اجرایی شد، اظهار داشت: تا‌کنون دوره‌های آموزش مربی تدبر در قرآن در 14 شهر کشور اجرایی شده است.

انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول