اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تاکسی‌رانی اصفهان:

تلاش می‌کنیم تعداد تاکسی‌های اصفهان افزایش نیابد

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان گفت: در حال حاضر تمامی تلاش‌های ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان حول این محور می‌چرخد که در سال جاری تعداد تاکسی‌های اصفهان افزایش نیابد.

تلاش می‌کنیم تعداد تاکسی‌های اصفهان افزایش نیابد

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد تاکسی‌های فعال موجود در سطح شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر حدود 10 هزار تاکسی در سطح شهرستان اصفهان و در مناطق چهارده‌گانه اصفهان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه براساس استاندارد‌های مشخص شده به ازای هر 125 نفر باید یک تاکسی در سطح شهر وجود داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری شهر اصفهان تعداد تاکسی‌های فعال در سطح شهر باید بیشتر از این تعداد باشد.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان تصریح کرد: استقرار تاکسی‌های موجود در سطح شهر در میدان‌ها و چهار‌راه‌ها فعالیت تعداد بسیاری از این تاکسی‌ها را در سطح شهر نشان می‌دهد و به دلیل وضعیت موجود تلاش می‌شود که در سال جاری تاکسی به شهر اصفهان اضافه نشود.

وی با اشاره به اینکه کاهش مشکلات موجود در راستای فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهر از مهم‌ترین و بارز‌ترین اهداف ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: استاندارد مشخص شده برای تعداد تاکسی‌های فعال در سطح شهر به ازای تعداد افراد در تمامی کشور یکسان است.

عسگری‌نژاد با اشاره به افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال گذشته تأکید کرد: از آبان‌ماه سال گذشته میزان کرایه دریافتی از شهروندان براساس مصوبه شورای اسلامی شهر افزایش یافت.

وی بیان داشت: سال گذشته تعداد محدودی تاکسی در سطح شهرستان اصفهان اضافه شد و سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان به دنبال افزایش تعداد تاکسی‌های فعال در سطح شهر نیست.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول