اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خواستار شد

سد گلورد در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از رئیس جمهور خواست پروژه سد گلورد در شهرستان نکا در لیست پروژه‌های مهر ماندگار دولت نهم و دهم قرار گیرد.

سد گلورد در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب دریای خزر به حوزه فلات مرکزی ایران اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمت بی‌منت را با پیوند زدن فعالیت‌های شبانه‌روزی به مردم ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان کارگزاران دولت اذعان می‌کنیم که نمی‌توانیم به پای شما (احمدی‌نژاد) برسیم، ابراز داشت: خرسندیم که امروز جلوه‌ای از همت بلند و صادقانه شما در کنار آبینه دریای مازندران تجلی کرده است.

این مسئول با اعلام اینکه 48 سد در بیش از 40 سال قبل در استان طراحی شده، ادامه داد: 30 سد کوچک و بزرگ در دست اقدام است که تکمیل آنها نیازمند همکاری دولت است.

طاهایی با اشاره به اینکه در طرح مهر ماندگار خواستاریم که سد گلورد را به این طرح‌ها تبدیل کنیم که فرجام آن را در این دولت داشته باشیم، گفت: با بهره‌برداری از این سد 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در حوزه نکا و گلوگاه بهره‌مند می‌شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه سد هراز نیز از یادمان دولت نهم و دهم است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این سد در دولت نهم و دهم اجرایی شد و قرارگاه خاتم نیز با تقویت بودجه می‌توانیم افتتاح این پروژه را شاهد باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه براساس گفته مسئولان آب منطقه‌ای مازندران ما می‌توانیم چهار ساله سد بسازیم، ابراز داشت: توانایی علمی و دانشی و فنی در کشور وجود دارد و سرانجام این طرح‌ها نیازمند تقویت مالی و بودجه‌‌ای است.

طاهایی از همکاری علمای استان برای پیشبرد اهداف استان تقدیر کرد و تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در استان نشان‌دهنده توجه شما به این استان است.

وی با بیان اینکه از دولت انتظار داریم زحمت سفر چهارم را نیز برای استان مد نظر قرار دهند، اضافه کرد: از اختصاص اعتبار به این استان در ساعت‌های پایانی سال 90 در حوزه راه، آب شرب، نیروگاهی، پسماند و بهداشت و درمان تشکر ویژه می‌شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه 210 میلیارد ریال از اعتبار به نیروگاه تولید برق ساری و نوشهر اختصاص یافته، اذعان داشت: از قرارگاه خاتم‌الانبیا که با دانش علمی و فنی و مهندسی خود در این زمینه فعالیت داشتند، تشکر می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول