اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی:

مدرسه تیزهوشان در شهرستان دشتی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: مدرسه تیزهوشان به مرکزیت خورموج برای دختران و پسران بخش‌های کاکی، مرکزی دشتی، تنگستان و دلوار احداث می‌شود.

مدرسه تیزهوشان در شهرستان دشتی احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حسین زارعی صبح امروز در دومین همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های دشتی و تنگستان و مناطق کاکی و دلوار که در تالار شهید شهریاری خورموج برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه تیزهوشان به مرکزیت خورموج برای دختران و پسران بخش‌های کاکی، مرکزی دشتی، تنگستان و دلوار احداث می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: در حال حاضر 250 نفر از همکاران فرهنگی در مدرسه سازی شرکت دارند که 130 نفر از این همکاران خواهران هستند.

زارعی افزود:  این خیرین مبلغ 30 میلیون تومان جهت کمک به ساخت مدرسه کنار بندک اعلام آمادگی کرده اند.و دیوار کشی مدرسه روستای سرمک نیز در تعهد مجمع خیرین مدرسه ساز می باشد.

 

حسین زارعی افزود: از طرف خیرین مدرسه ساز استان بوشهر جهت  هوشمند سازی یکی از مدارس شهرستان دشتی در سال جاری  مبلغ 2 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد:برای هوشمند سازی مدارس شهرستان دشتی نسبت به مرکز استان بوشهر پیشتاز است و طبق ماده پنج قانون شورای آموزش و پرورش باید هر کدام از ادارات یک مدرسه را هوشمند کنند.

 

وی گفت: مدرسه تیز هوشان به مرکزیت خورموج برای دختران و پسران بخش های کاکی، بخش‌های مرکزی دشتی و تنگستان و دلوار احداث می شود و ثبت‌نام تیزهوشان تا پایان فروردین ماه جاری انجام می شود.

زارعی خاطر نشان کرد: مدرسه المهدی شهر خورموج وابسته به مدرسه علمیه کشور به عنوان مدرسه برتر شناخته شده است و امروز به عنوان الگو قلمداد می‌شود.

وی یادآور شد: استاندار بوشهر اعلام کرده است باید 30 مدرسه از این نمونه در استان احداث شود و ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که پنج مدرسه دینی نمونه در شهرستان داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان بوشهر و عضو مجمع خیرین کشور نیز گفت: منطقه‌ای که در کنار عسلویه است نباید مشکل مدرسه داشته باشد.

محمد حریری افزود: این در حالی است که برای ساخت مدارس شیراز اعتبارات جذب می‌کنند ولی بوشهر نمی‌تواند اعتباراتی را در زمینه مدرسه سازی جذب کند که باید در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول