اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

قوای کشور باید با اتحاد به رشد و توسعه ملی کمک کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: قوای کشوری و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در طی سال 91 همواره با اتحاد و یکپارچگی و همچنین با فعالیت بیشتر در عرصه‌های مختلف به رشد و توسعه ملی کمک کنند.

قوای کشور باید با اتحاد به رشد و توسعه ملی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که کشور در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی پیشرفت‌های چشم‌گیر و فراوانی را داشته است.

وی افزود: در سال جاری نیز باید با توان و انرژی مضاعف‌تر در راستای تحقق عملی شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی کوشش کنیم.

امام جمعه بویین‌زهرا تصریح کرد: قوای کشوری و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در طی سال 91 همواره با اتحاد و یکپارچگی و همچنین با فعالیت بیشتر در عرصه‌های مختلف به رشد و توسعه ملی کمک کنند.

زرینه اضافه کرد: وظیفه مردم نیز همانند مسئولان تلاش و کوشش مضاعف‌تر در راستای آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: در هر جای کشور که هستیم باید با سعی و کار مضاعف زمینه اقتدار و عزت کشور را فراهم کنیم.

امام جمعه بویین‌زهرا ادامه داد: نباید در هیچ عرصه‌ای با سستی و بی‌حوصلگی کار را به تأخیر و یا تعطیل کنیم.

زرینه عنوان کرد: ایمان به خدا و پایداری در برابر مشکلات آن چیزی است که تاکنون سبب اقتدار و عزت کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ چینی‌ها به دنبال به زانو در آوردن ملت ایران و مأیوس کردن جوانان و نوجوانان از پیشرفت و توسعه کشور بوده است.

امام جمعه بویین‌زهرا اذعان کرد: امروز جمهوری اسلامی به واسطه قدرت و عظمتی که از خود نشان داده، با وقار تمام در برابر متجاوزان و مستکبران جهانی ایستاده و از حقوق خود دفاع می‌کند.

زرینه در ادامه با اشاره به لزوم برپایی محافل فرهنگی و مذهبی در مدارس تاکید کرد: نسل پر تکاپو و پر نشاط کنونی که در مدارس و دانشگاه‌ها حضور دارند باید با ارائه راهکارهای مطلوب از سوی مسئولان و مربیان هدایت شوند.

وی اضافه کرد: امروز آسیب‌های فراوانی در مدارس کشور وجود دارد که ناشی از عدم برنامه‌ریزی‌های تربیتی و پرورشی صحیح است.

امام جمعه بویین‌زهرا در پایان گفت: متولیان و معلمان در مدارس باید با تقویت بنیه‌های اعتقادی و بینش در دانش‌آموزان زمینه گسترش احکام دینی را فراهم کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول