اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

وظیفه مسئولان زیر پوشش قرار دادن سرمایه‌گذاران داخلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا گفت: وظیفه مسئولان و دست اندرکاران کشور در سال جدید باید معطوف به تولید ملی و زیر پوشش قرار دادن هر چه بیشتر و مضاعف سرمایه‌گذاران و کارگران داخلی شود.

وظیفه مسئولان زیر پوشش قرار دادن سرمایه‌گذاران داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا در سال جدید، ظهر امروز با حضور علی‌اصغر رجبی سگز‌آبادی رئیس اداره آموزش و پرورش بویین زهرا، ابوالفضل‌ طاهر‌خانی فرماندار بویین زهرا، حجت الاسلام محمد‌همایون زرینه امام جمعه بویین زهرا، احمد حقی مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بویین زهرا و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

ابوالفضل طاهر خانی در این جلسه با اشاره به نام‌گذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی اظهار کرد: وظیفه مسئولان و دست‌اندر‌کاران کشور در سال جدید باید معطوف به تولید ملی و زیر پوشش قرار دادن هر چه بیشتر و مضاعف سرمایه‌گذاران و کارگران داخلی باشد.

وی افزود: امسال وظیفه تمام ما این است که با همت و سعی فراوان و تلاش جدی‌تر در راستای تحقق منویات و رهنمودهای مؤکد مقام معظم رهبری گام برداریم.

فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه کشور در سال‌های اخیر با رشد چشم‌گیر و قابل توجهی در عرصه‌های مختلف رو به رو بوده است، خاطر نشان کرد: در هر حالتی باید عمیقا سپاسگزار خداوند متعال باشیم که همواره سایه لطف و مهربانی خود را بر این ملت و کشور گشوده است.

طاهر خانی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان ایرانی با نبوغ و استعداد‌های نهفته‌ای که دارند باید در تلاش برای رساندن کشور به قله‌های فناوری و توسعه باشند.

وی تصریح کرد: ذخائر انسانی و مادی فراوانی در حال حاضر در کشور وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده از آنها برای توسعه و افتخار آفرینی استفاده کرد.

طاهر خانی ادامه داد: امروز دانشمندان و پژوهشگران برجسته ایرانی با کار و تلاش مضاعف و با تکیه بر استعداد‌های درونی و داخلی خود توانسته‌اند در بخش‌های مختلف و در حوزه‌های پیچیده عملی و تحقیقاتی برای کشور افتخار‌آفرینی و عزت‌آفرینی کنند.

فرماندار بویین زهرا در ادامه با اشاره به لزوم تقویت مباحث معرفتی و دینی در مدارس، گفت: امروز در مدارس و مجتمع‌های آموزشی ضرورت طرح مسائل معرفتی و اسلامی به خوبی احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: باید با طرح و ارائه برنامه‌های مدون و صحیح در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس تلاش کرد.

فرماندار بویین زهرا در خاتمه تأکید کرد: بسیاری از دانش‌آموزان مشتاق و علاقه مند به شرکت در برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی و اجتماعی مدارس هستند که وظیفه متولیان و مربیان برگزاری و پیگیری چنین برنامه‌های فرهنگی در مدارس است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول