اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان طی پیامی

حضور کابینه سبب‌ساز تزریق روحیه دوباره شد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان طی پیامی با هدف "تقدیر از مردم این استان به دلیل حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت"، گفت: مردم این استان هیئت دولت و رئیس جمهوری را هم‌چون نگینی دربر گرفتند.

حضور کابینه سبب‌ساز تزریق روحیه دوباره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان طی پیامی که یک نسخه از آن به این خبرگزاری ارسال شده است، از "حضور کم‌نظیر و آگاهانه مردم در استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت" قدردانی کرد.

ابراهیم عزیزی در این پیام آورده است: دریای انسانی الهام‌گرفته از هم‌دلی و وحدت دینی و ملی یک بار دیگر در هرمزگان تجلی یافت تا حماسه‌ای جدید خلق شود و چهارمین دوره سفر رئیس جمهور عزیز و محبوب و هیئت دولت عدالت‌محور که خدمت بی‌منت به مردم را رهین خویش ساخته‌اند در آغازین روزهای سالی که نیکوست رقم خورد.

وی در ادامه این پیام می‌افزاید: در سایه این حضور امیدوارکننده برای خدمتگزاران و یأس‌آور برای دشمنان، فصلی جدید در توسعه و پیشرفت در این استان با مردمی ولایت‌مدار گشوده شد و زوایای جدیدی از تلاش و کوشش به وجود آمده است.

عزیزی در ادامه این پیام اضافه کرده است: اینک در بهار سالی نو، بهاری دیگر برای استان هرمزگان و هرمزگانی‌ها رقم خورد و حماسه جاودانه دیگری خلق شد، در تداوم شورآفرینی‌های این دیار در 22 بهمن و عرصه عظیم انتخابات، این بار دور چهارم سفر هیئت دولت به هرمزگان برگ زرینی شد بر تاریخ استان مرزبان.

در بخش دیگری از این پیام نیز این چنین آورده شده است: بار دیگر مردم این سرزمین در استقبال از فرزند ملت و رئیس جمهور محبوب و عزیزشان و دولت خدمتگذار سنگ‌تمام گذاشتند و با حضوری همراه با اعتقاد، پیوند عمیق خود را با نظام ولایی به نمایش گذاشتند که جای بسی مباهات، امتنان و سپاسگزاری دارد.

استاندار هرمزگان در ادامه پیام می‌افزاید: به مردم عزیز هرمزگان این اطمینان را می‌دهم ره‌آورد این سفر که تعمیق یک‌دلی و هم‌چنین برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات ارزشمند برای توسعه استان و اشتغال جوانان بوده به جد در دستور کار پیگیری مجموعه استان قرار خواهد گرفت و فصل جدید و نویی برای توسعه استان رقم خواهد خورد به یاری خداوند متعال و همت والای مردم این مرز و بوم ان‌شاءالله.

این پیام این‌گونه ادامه پیدا کرده است: هم‌چنین لازم است از تلاش‌های دلسوزانه همه دست‌اندرکاران این سفر اعم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرمانداران پرتلاش، بخشداران زحمت‌کش و شهرداران، نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی و امنیتی، بسیج، ائمه جمعه و جماعات، بانوان، علماء و روحانیون، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، دانشگاهیان و فرهنگیان، کسبه، بازاریان، کارگران، کشاورزان، جوانان، تشکل‌های مردمی و گروه‌های سیاسی، اصحاب رسانه و صدا و سیما که با پشتیبانی و تلاش وافر خود زمینه حضور دولت و استقبال باشکوه مردم قدرشناس استان هرمزگان را فراهم کردند، نهایت تقدیر را به عمل می‌آورم.

استاندار هرمزگان در ادامه این پیام افزوده است: اینجانب بار دیگر نهایت تقدیر خویش را از آحاد مردم عزیز که با سربلندی یک بار دیگر یکی شدند و مهمان خویش را در مسافت 12 کیلومتری فرودگاه تا ورزشگاه تختی بندرعباس و اجتماعات مردمی در شهرستان‌ها چون نگین دربر گرفتند و با آرمان‌های بلند امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب و دولت خدمتگزار و عدالت‌محور تجدید میثاق کردند را اعلام می‌کنم.

در این روزهای نخست سالی که به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گرفته با انرژی مضاعف از این سفر به یاد ماندنی اکنون به خود می‌بالیم و قدردان شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه ایشان هستیم و امیدوار به حمایت‌های بی‌دریغ دولت کریمه بیش از پیش برای توسعه پایدار، اشتغال و سرمایه‌های استان‌مان خواهیم کوشید و از هرمزگان استانی خواهیم ساخت که موجب فخر کشور و مردمش باشد.

استاندار هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرده، با استعانت از درگاه خداوند سبحان و توجهات ویژه حضرت بقیة‌الله‌الاعظم اروحنافداه و با پیروی از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در حراست از خون پاک و مطهر شهیدان و حماسه‌آفرینی‌های ایثارگران انقلاب اسلامی این حضور عظیم موجبات پیشرفت و تعالی روزافزون کشور و استانمان را فراهم کرده و در این طریق همیشه موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول