اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد:

انتظارات مردم از منتخبان خانه ملت در رفع مشکلاتشان

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر قزوین گفت:مردم از نمایندگان منتخبشان در خانه ملت انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

انتظارات مردم از منتخبان خانه ملت در رفع مشکلاتشان

مریم نخستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مشکلاتی در داخل استان قزوین وجود دارد که هم‌اکنون برطرف نشده است و مردم از نمایندگان منتخبشان در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

وی افزود: از نمایندگان مردم در مجلس چند نکته قابل حل را خواستارم که به آن رسیدگی کنند.

عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: از جمله مشکلاتی که اعضای شورای شهر باید به آن رسیدگی کنند، ماده 44 قانون اساسی پیرامون معافیت کفالت نظام وظیفه است.

نخستین اضافه کرد: معافیت کفالت در مورد فرزند ذکور پدر که بالای 59 سال سن دارد محسوب می‌شود باید اصلاحاتی در مورد این قانون در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرد.

وی پیرامون حقوق زنان متوفی خاطر نشان کرد: موضوع دیگر در مورد قوانین زنان جامعه است که در مجلس شورای اسلامی این قوانین متوقف مانده است، برای مثال قوانین حقوق زنان فوت شده  به این منظور است، زنانی که از دولت حقوق دریافت می‌کنند وقتی که فوت می‌شوند حقوق آن‌ها باید به فرزندان و یا وارثانشان تعلق بگیرد که این قانون هنوز در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده است.

وی ادامه داد: بحث دیگر دیدار زنان زندانی با همسرشان است که باید این دیدارها کنترل شده باشد.

نخستین در خاتمه تأکید کرد: یک واحد آموزشی  16 یا 18 درصد مالیات می‌پردازد در‌صورتیکه نرخ دریافت مالیات از پیمانکاران عمرانی تنها پنج درصد است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول