اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنیس‌باز ملی‌پوش اصفهانی:

دوباره سهمیه سید 2 آسیا را کسب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: تنیس‌باز ملی‌پوش اصفهانی گفت: تنیس ایران ظرفیت حضور در مسابقات سید 2 آسیا را دارد و در مسابقات دیویس‌کاپ دوباره سهمیه شرکت در این سید را به دست می‌آوریم.

دوباره سهمیه سید 2 آسیا را کسب می‌کنیم

شاهین خالدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سال گذشته بر اثر غفلت نتوانستیم سهمیه حضور در سید 2 را حفظ کرده و به سید 3 سقوط کردیم.

وی ادامه داد: تیم ملی تنیس بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را در اختیار دارد و در صورتی که فدراسیون برنامه‌های مدونی را برای آمادگی این تیم در نظر بگیرد، امید به موفقیت و صعود به سید 2 وجود دارد.

تنیس‌باز ملی‌پوش اصفهانی به انصراف باشگاه سیمین سپاهان از تیم‌داری در رشته تنیس اشاره کرد و افزود: باشگاه سیمین سپاهان در سال‌های گذشته که در لیگ حضور داشته، عناوین خوبی کسب کرده و همواره یکی از تیم‌های مدعی بوده است.

وی ادامه داد: با وجود تیم سیمین در مسابقات لیگ، تنیس‌بازان اصفهانی انگیزه بیشتری برای ادامه ورزش حرفه‌ای پیدا می‌کردند.

خالدان با بیان اینکه حیف است تیم سیمین از رشته تنیس انصراف بدهد، تأکید کرد: این تیم اگر نمی‌تواند هزینه زیادی برای حضور در لیگ انجام بدهد، بهتر است با بازیکنان جوان که تجربه شرکت در لیگ را ندارند، وارد مسابقات شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول