اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

راهیابی 150 دانش‌آموز درمیانی به مرحله استانی مسابقات معارف

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: 150 دانش‌آموز درمیانی از دو مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه به مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن، احکام و معارف اسلامی راه یافتند.

راهیابی 150 دانش‌آموز درمیانی به مرحله استانی مسابقات معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات در سالن آموزش و پرورش درمیان اظهار داشت: بیش از 5 هزار دانش‌آموز شهرستان در مسابقات شرکت کردند که از این تعداد 2 هزار و 500 دانش‌آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی 8 میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت تأمین و هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای بنیه معنوی و اعتقادی دانش‌آموزان برشمرد و افزود: از آنجا که جوانان مهم‌ترین اهداف استکبار در جنگ نرم به شمار می‌روند، تقویت مسائل معنوی و آگاهی آنان از علوم قرآنی و معارف اسلامی می‌تواند مانع از گرفتاری جوانان درمیان در تله‌های ضد فرهنگی دشمن شود.

اژدری با تأکید بر نقش فرهنگیان در فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار افزایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اضافه کرد: فرهنگیان به عنوان پرچم‌داران میادین تعلیم و تربیت باید به خوبی به رسالت خود در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت عمل کنند.

وی از اجرای طرح 3-3-6 در راستای تحقق سند تحول بنیادین در سال آینده در مدارس درمیان خبر داد و افزود: بدین منظور 45 کلاس در پایه ششم به فضاهای آموزشی مقطع ابتدایی افزوده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از ساماندهی فضاهای نیروهای آموزشی مقطع ابتدایی شهرستان برای سال تحصیلی آینده خبر داد و افزود: توجه به فضاهای آموزشی، آداب معنویت و تربیت پسندیده باید در اولویت‌های کاری‌ آموزش و پرورش قرار گیرد.

اژدری اضافه کرد: باید تلاش کرد تا زیباترین فضاها در اختیار دانش‌آموز قرار گیرد به نحوی که آینده‌سازان انقلاب برای رسیدن به مدرسه اصرار داشته باشند و حاضر به خارج شدن از محیط تعلیم و تربیت بعد از پایان ساعت درسی نباشند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول