اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

اعطای تسهیلات ارزان ‌قیمت برای توسعه بخش کشاورزی در جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از اعطای تسهیلات ارزان‌ قیمت برای توسعه بخش کشاورزی در شهرستان جم خبر داد.

اعطای تسهیلات ارزان ‌قیمت برای توسعه بخش کشاورزی در جم

خلیل عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: توسعه اشتغال از مهم‌ترین سیاست‌های دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر است که دولتمردان ایران اسلامی توجه و تلاش خاصی برای توسعه اشتغال در ایران اسلامی داشته‌اند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: کشاورزی یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که در توسعه فرصت‌های شغلی نقشی انکارناپذیر دارد و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی مورد توجه مسئولان ایران اسلامی قرار دارد و در شهرستان جم اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت پذیرفته است.

عبداللهی اذعان داشت: اعطای تسهیلات ارزان ‌قیمت برای توسعه بخش کشاورزی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی مورد توجه دولت عدالت‌محور قرار دارد.

وی عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان بیکار بخش کشاورزی، روستائیان بیکار فاقد زمین، کم زمین و افراد دارای تجربه و علاقه‌مند به کار کشاورزی می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره استفاده کنند.

این مسئول در ارتباط با زمینه‌های مصرفی این تسهیلات ادامه داد: در این مسئله در عرصه‌های زمین، آب و سایر شرایط سرمایه‌گذاری که توسط جهاد کشاورزی تعیین شده استفاده کنند و از این طریق صاحب اشتغال پایدار در حوزه کشاورزی شوند.

فرماندار جم بیان داشت: توجه به توان و استعداد بالای شهرستان جم در حوزه کشاورزی از مسائل مهمی است که در حوزه‌های کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد و بر اساس این پتانسیل‌ها برای توسعه کشاورزی شهرستان تلاش کنیم.

عبداللهی تاکید کرد: در بحث توسعه بخش کشاورزی، مهم‌ترین موضوع استفاده بهینه از منابع آبی است و اکنون بخش زیادی از آب بخش کشاورزی ما در حال هدر رفتن است و باید با استفاده از شیوه‌های مطلوب آبیاری از هدررفت منابع آبی با ارزش جلوگیری کنیم.

فرماندار جم در ارتباط با اهمیت استفاده بهتر از منابع آبی اذعان داشت: اختصاص افزایش تسهیلات برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار و یکپارچه‌سازی‌ اراضی امر مهمی است و این مجموعه عوامل می‌تواند به افزایش سطح زیرکشت یا افزایش تولید کمک کند و توسعه کشاورزی شهرستان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول