اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت علی کریمی از تشویق شدن‌هایش توسط کمیته انضباطی در گفت‌وگو با فارس:

‌تشویق‌های کمیته انضباطی کسر قرارداد میلیونی را در پی دارد

خبرگزاری فارس:بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌تشویق‌های کمیته انضباطی کسر قرارداد 50 میلیونی را در پی دارد.

‌تشویق‌های کمیته انضباطی کسر قرارداد میلیونی را در پی دارد

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد بازی تیمش در برابر تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: تیم ما کاری به سایر تیم‌ها ندارد و برای خودش بازی می‌کند و در ادامه بازی‌ها هر تیمی که خوش‌شانس‌تر باشد، قهرمان می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود به حاشیه‌هایی که برخی خبرنگاران برای تیم‌ها ایجاد می‌کنند، اشاره کرد و افزود: من نمی‌دانم چرا برخی از خبرنگاران اصل فوتبال را رها می‌کنند و تنها به دنبال حاشیه هستند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: ما تا آنجا که بتوانیم باید سعی کنیم امتیازات لازم را بگیریم و نمی‌دانم چرا همه به سهمیه آسیا گیر داده‌اند، ما اگر بخواهیم سهمیه بگیریم از راه‌های دیگر هم می‌توانیم.

وی افزود: در بازی برابر تیم سپاهان موقعیت‌های بسیاری داشتیم که با بی‌دقتی آنها را از دست دادیم، اما خوش‌بختانه توانستیم یک گل بزنیم و بازی را به تساوی بکشانیم.

کریمی بیان داشت: ما در مقابل تیمی بازی می‌کردیم که در کورس قهرمانی قرار دارد و در بازی برابر این تیم مگر چند موقعیت می‌شود خلق کرد، باید دقت بیشتری می‌کردیم و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم.

وی هم‌چنین به تشویقی که از سوی کمیته انضباطی برای این بازیکن در نظر گرفته شده اشاره کرد و افزود: یک بار ما را تشویق می‌کنند و 10 بار جریمه می‌کنند، زمانی که در استیل‌آذین بازی می‌کردم 3 میلیون تومانی ما را تشویق کردند، اما وقتی رفتیم این پول را بگیریم، متوجه شدیم 16 میلیون از قرارداد من کسر شده و این دفعه که 5 میلیون تشویق شدم به طور حتم 50 میلیون در آخر فصل از قرارداد ما کسر می‌کنند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول