اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌ شرقی خبر داد

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دو محور ورودی تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: در دو عملیات مجزا پلیس استان موفق به کشف و ضبط بیش از 10 کیلوگرم تریاک شد.

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دو محور ورودی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، حمید باغبان در تشریح  این عملیات اظهار کرد: در پی کسب اخبار مبنی بر اینکه شخصی به هویت "ح.آ "بطور گسترده اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر از شهرستان‌های همجوار به شهرستان تبریز می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: عوامل این پلیس پس از بررسی موضوع و تایید صحت آن و انجام کارهای اطلاعاتی روی شخص مورد نظر، از حمل مواد توسط فرد مورد نظر به سمت تبریز با خبر شدند.

باغبان گفت: اکیپ اداره عملیات ویژه این پلیس در پلیس راه تبریز مرند مستقر و نسبت به کنترل خودروهای عبوری پرداخته نهایتا نامبرده را با خودرو سواری سمند دستگیر و در بازرسی از زیر صندلی خودرو مورد اشاره مقدار 4.800 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف و متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه برای تکمیل پرونده و ارسال به دادسرا به  پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شد.

وی افزود: در ادامه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان عمده مواد مخدر و در پی کسب خبر از منابع خبری مبنی بر اینکه شخصی به هویت "ابوالفضل-ق" با تهیه مواد مخدر از استان‌های دیگر و توزیع آن در این استان به لحاظ اهمیت موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

باغبان ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی فرد مورد نظر شناسایی گردیده و طی آخرین اطلاعات بدست آمده نامبرده مقداری مواد مخدر تهیه و قصد ورود به این استان را داشته نهایتا دو اکیپ از این اداره در مسیر مستقر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: با مشاهده خودرو پژو 405 شناسایی شده، آن خودرو در سه راهی اهر متوقف و با دلالت به پلیس و انجام بازرسی تخصصی مقدار 5.080 کیلو گرم تریاک به وزن خالص که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی کرده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه تصریح کرد: عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو مرحله عملیات مذکور جمعاً 1.300 کیلو گرم تریاک در دو محور ورودی شهرستان تبریز کشف و ضبط کردند که در این عملیات‌ها دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد. 

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول