اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم جیرفت در مجلس نهم:

خدمت به مردم افتخار است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به مردم افتخار ما است و منتخبان مردم به عنوان پشتیبان دستگاه‌های اجرایی با تمام توان عمل می‌کنند و بنای ما حمایت از مدیران است.

خدمت به مردم افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فرج‌الله عارفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد قریب به 90 درصد در انتخابات نهمین دوره مجلس شرکت کردند.

وی افزود: مردم کشور ما با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توطئه‌های استکبار را نقش بر آب کردند و به فرموده مقام معظم رهبری "انتخابات همواره پایه‌های امنیت ملی را تقویت می‌کند".

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مکررا بر خدمت به مردم تأکید دارند، بیان کرد: خدمت به مردم افتخار ما است و منتخبان مردم به عنوان پشتیبان دستگاه‌های اجرایی با تمام توان عمل می‌کنند و بنای ما حمایت از مدیران است.

عارفی تصریح کرد: وحدت همه عوامل چه قانون‌گذار و چه اجرایی نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان کرمان دارد و با وحدت می‌توانیم به یک نظر واحد در مسائل رسیده و به نیاز جامعه رسیدگی شود.

عارفی افزود: بسیاری از مدل‌هایی که جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف ارائه کرده در دنیا الگو شده، اما در حوزه اقتصاد تاکنون مدلی ارائه نشده که باید با توجه به ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای در این زمینه مدل جدید و مؤثری ارائه شود تا در داخل کشور مشکلی نداشته باشیم و در دنیا فرصت را از دست ندهیم.

در ادامه این جلسه حسین امیری منتخب مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید هدف‌گذاری را روی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار داده‌اند و لازمه این امر حمایت از تولید ملی است که باید موانع این مسیر با ایجاد فضای کسب و کار و تسهیلات توسط مدیران رفع شود.

وی گفت: همه باید با رفع مشکلات و موانع وضعیت کشور ایران را در بین کشورهای دیگر ارتقا دهیم و مصرف تولید داخلی در بخش‌های مختلف باید مورد توجه همه باشد.

امیری افزود: لازمه رفتن به سوی تقویت ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ایجاد وحدت و یکپارچگی است که همه مدیران باید نگاه اجرایی، تولیدی و توسعه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‌ها و تهدیدها علیه کشور، باید در سال جاری تلاش بیشتری در زمینه تولید و مدیریت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید بحث بیکاری و مسائلی که دغدغه مردم است مورد توجه قرار گیرد تا فشار زندگی مردم کمتر شود و مدیران در این زمینه‌ها باید عملاً ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول