اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال 91

لاین نخست کمربندی امامزاده عبدالله (ع) مازندران بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار امامزاده عبدالله(ع) در مازندران با اشاره به اینکه کمربندی امامزاده عبدالله(ع) آمل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: لاین نخست این پروژه در شش ماه نخست امسال بهره‌برداری و بازگشایی می‌شود.

لاین نخست کمربندی امامزاده عبدالله (ع) مازندران بازگشایی می‌شود

یحیی عسگری‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: کمربندی 45 متری امامزاده عبدالله(ع) که پروژه اتصالی جنوب به غرب آمل است تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و لاین نخست این پروژه در شش ماه نخست امسال بهره‌برداری و بازگشایی می‌شود.

وی افزود: پایان این پروژه نشان از عزم راسخ شهرستانی داشته و با پیگیری اعتباری نماینده مردم آمل در مجلس و فرماندار آمل مشکلات و موانع برطرف می‌شود.

عسگری‌پور ابراز داشت: این پروژه محور هراز را به امامزاده عبدالله(ع) و منطقه آغوزبن در غرب این شهرستان متصل می‌کند و نقش بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهری دارد.

وی با تاکید اینکه بازدید‌های متعددی به همراه کارشناسان نظارت بر پروژه‌های راه و ترابری مازندران و رئیس اداره راه و ترابری آمل داشتیم، اذعان داشت: در نهایت اداره کل راه و ترابری استان برای تکمیل این پروژه تصمیم قطعی خود را اعلام کرده است.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل با اعلام اینکه زیرسازی این پروژه به اتمام رسیده است، یادآور شد: مشکل اساسی ما نهرهای کشاورزی حاشیه کمربندی است که با توجه به آغاز فصل بهار و کارهای کشاورزی با همکاری دهیاران و شورای اسلامی روستاها این مشکلات در دست بررسی است.

عسگری‌پور با بیان اینکه این پروژه از سال 1386 کار خود را آغاز کرده و روند فیزیکی و پیشرفت آن طی ماه‌های گذشته به کندی پیش می‌رفت، آزادسازی و تعریض، خرید اراضی و تقسیم آب کشاورزی را از دیگر مشکلات این کمربندی دانست.

وی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه عبور کامیون‌ها به طور کامل از داخل شهر آمل ممنوع شده و ترافیک روان و ترددی آسان را در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

عسگری‌پور با اعلام اینکه پروژه امامزاده عبدالله(ع) به آغوزبن راه مواصلاتی هراز به چمستان و آمل را به شهرهای غرب استان مهیا می‌کند، اذعان داشت: با افتتاح این پروژه بسیاری از شهروندهای آملی دیگر صدای کامیون‌ها را نمی‌شنوند و مسافرانی که از محور هراز قصد عزیمت به شهرهای غربی استان را دارند دیگر نیازی نیست به داخل شهر آمل بیایند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول