اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤل نهاد رهبری در فارس:

وضعیت صنایع در فارس اسف‌بار است

خبرگزاری فارس: مسؤل نهاد رهبری در استان فارس با بیان اینکه وضعیت صنایع در استان فارس اسف‌بار است، گفت: بانک‌ها نباید زمینه شکست صنایع را به وجود آورند.

وضعیت صنایع در فارس اسف‌بار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شیراز در سال 91 اظهار داشت: برای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید امنیت سرمایه‌گذاری در این استان ایجاد شود تا سرمایه‌گذار به سود سالم و پاک دست یابد.

طاهری خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی استان فارس باید بستری ایجاد کنند تا سرمایه‌گذار نتواند سرمایه خود را با تبدیل کردن به ارز از کشور خارج کند.

وی با اشاره به اینکه نهاد نمایندگی رهبری در فارس، برای توسعه این استان و حمایت از سرمایه‌گذار تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را در اختیار قشر صنعت‌گر و تولید کننده می‌گذارد، افزود: زمانی در دنیا مقتدر می‌شویم که رگ وابستگی را در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قطع کنیم.

مسئول نهاد رهبری در استان فارس تصریح کرد: عده‌ای بر این باورند که با وارد کردن محصولات کشاورزی، قیمت‌ها شکسته شده و مشکل اقتصادی برطرف می‌شود.

طاهری اضافه کرد: بیشترین درآمد استان فارس از راه کشاورزی به دست می‌آید و باید زمینه صنعتی شدن کشاورزی برای تولیدکنندگان ایجاد شود.

وی بیان داشت: با تلاش و حمایت از سرمایه‌گذار و تولید کننده شاهد صادرات 560 میلیون دلاری در سال گذشته در استان فارس بوده‌ایم.

مسئول نهاد رهبری در استان فارس اظهار داشت: دستیابی دانشمندان به فناوری هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم و ایجاد روحیه خودباوری جوانان، مرهون حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری است.

معاون آموزش ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم در سال 1389 از سوی رئیس قوه قضائیه در راستای جلوگیری از جرائم تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی از ورودی 10 میلیون پرونده به دادگستری کشور خبر داد و افزود: این میزان در سال 1389 به 13 میلیون رسیده که با تلاش و پیگیری‌های آیت‌الله لاریجانی و دیگر مسؤلان فرهنگی شاهد کاهش وقوع جرم در کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ریشه‌کن شدن جرائم نیاز به کار فرهنگی و اجتماعی در ابعاد گسترده در کشور به ویژه استان فارس داریم.

انتهای پیام/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول