اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوهبنان

باید بر ‌پاسداری از ارزش‌های‌ انقلاب همت کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهبنان گفت: باید بر ‌پاسداری از ارزش‌های‌ اسلام و انقلاب همت ویژه‌ای داشته باشیم.

باید بر ‌پاسداری از ارزش‌های‌ انقلاب همت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس ‌صالح‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده، باید با توجه به توصیه‌های این بزرگوار بر ‌پاسداری از ارزش‌های‌ اسلام و انقلاب همت ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اعضای جلسه شورای فرهنگ عمومی باید به قانون و مقررات حاکم بر جلسات پایبند باشند و با حضور به موقع در جلسات با ارائه نظرات کارشناسی ‌نسبت به تقویت و ارتقای سطح فرهنگ شهرستان اقدام کنند و بر پیگیری مصوبات جلسات قبل تأکید داشته باشند.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگی عمومی و نقش خطیر آن در ارتقای سطح فرهنگ جامعه خواستار ارائه راهکارهای عملی و کارشناسی شده از سوی اعضا شد.

وی تصریح کرد: وجود مشاهیر و مفاخر بزرگ در شهرستان در گذشته و حال موجب شد که این شهرستان به عنوان بام فرهنگی استان معرفی شود، لذا به منظور پاسداشت مقام علم و عالم قصد داریم در آینده‌ای نزدیک نسبت به برگزاری کنگره‌های‌ ابو‌الاسحاق کوهبنانی ریاضی‌دان معروف قرن هشتم‌، مرحوم دکتر محمود روح‌الامینی پدر علم مردم‌شناسی ایران‌، مرحوم علامه سید‌ احمد جعفری مفسر و شاعر قرن معاصر و همایش نام‌آوران فرهیخته کوهبنانی اقدام کنیم.

متقی گفت: در این راستا باید تمام‌ اعضای شورای فرهنگ عمومی نسبت به اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فوق مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: توجه به شاخص فرهنگی و رشد این مقوله زمینه پیشرفت در سایر شاخص‌های اجتماعی‌، اقتصادی‌، سیاسی‌، بحث گردشگری و ... را رقم می‌زند. 

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول