اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر خبر داد

بهره‌برداری از 11 طرح هادی در بردسیر

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: طی سال جاری 11 طرح هادی روستایی در شهرستان بردسیر بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 11 طرح هادی در بردسیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا بعد از ظهر امروز در بازدید از روند اجرای طرح هادی‌ در روستاهای کمال‌آباد اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح هادی 11 روستا در پایان سال 90 در بردسیر آغاز شده که در نیمه نخست سال 91 به بهره‌برداری می‌رسند.

وی بیان داشت: برای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اختصاص یافته که با این مبلغ این طرح‌ها تکمیل نمی‌شوند و باید خواستار اختصاص اعتبار تکمیلی برای این پروژه‌ها شد.

موحدی‌نیا افزود: طرح مجتمع تأمین آب شرب روستای هجین و توابع آن که جمعیتی بالغ بر 400 خانوار دارند، نیز تأمین اعتبار شده و به زودی کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات ملی مبلغ 5 میلیارد ریال برای احداث و تکمیل سه پروژه آبرسانی روستایی در بردسیر اختصاص یافته که مبلغ 2 میلیارد آن مربوط به مجتمع آبرسانی روستای هجین است.

موحدی‌نیا همچنین از اختصاص اعتبار برای روکش آسفالت جاده هجین - بردسیر خبر داد و افزود: یک میلیارد اعتبار برای این جاده اختصاص داده شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول