اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان دشتی:

شهید آوینی الگویی برای تمام سرزمین‎های اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان دشتی گفت: شهید آوینی الگویی نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی سرزمین‎های اسلامی است.

شهید آوینی الگویی برای تمام سرزمین‎های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی محمد کاشفی ظهر امروز در آیین تجلیل از هنرمند و پیشکسوت بسیجی در دشتی اظهار داشت: شهید آوینی هنر اسلامی را زنده کرد و امروز نه تنها در داخل کشور بلکه در تمام بلاد اسلامی از شهید آوینی الگوبرداری می‎کنند.

وی با تجلیل از استاد سید محمدرضا هاشمی‌زاده افزود: ما امروز باید از استاد سید محمدرضا هاشمی‌زاده و پیشکسوتان درس و عبرت و الگو بگیریم و بهترین استاد برای ما، پیشکسوتان در عرصه‎های مختلف به ویژه فرهنگ و هنر هستند.

کاشفی ادامه داد: بسیج هنرمندان استان بوشهر و دشتی نسبت به چاپ کتاب هم صدا با نخل‎های تشنه سید محمدرضا هاشمی‌زاده در یک‌هزار و 500 جلد اقدام کرده است.

وی با تقدیر از تلاش‎های خبرگزاری فارس گفت: تلاش‎های رسانه‎ها به ویژه خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع‎رسانی و معرفی کارهای فرهنگی و هنری شهید آوینی کمتر از کار هنری شهید آوینی و شهدا نیست.

وی تصریح کرد: رسانه‎ها در تمام صحنه‎ها به ویژه کارهای بسیج و بسیج هنرمندان فعال بوده و این عرصه را تحت پوشش مطلوب خبری قرار داده‎اند و از مسئولان می‎خواهیم که نسبت به خبرنگاران پر تلاش آن مساعدت بیشتری کنند.

کاشفی اضافه کرد: اگر رسانه‎ها نبودند هیچ وقت ما نمی‎توانستیم در جنگ نرم با دشمن پیروز شویم و همین رسانه‎ها هستند که با تأسی از منویات حضرت امام خامنه‎ای و با قلم خود قلب دشمن را هدف قرار داده‎اند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان دشتی یادآور شد: آنان راه شهید آوینی و روایت جدید فتح را ادامه می‎دهند.

وی افزود: در نوزدهمین سالگرد شهید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان پیشنهاد می‎کنم که سالروز شهید آوینی را در روز 20 فروردین و روز به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن را به عنوان روز جشن ملی انرژی هسته‌ای نامگذاری کنند.

کاشفی بیان کرد: از فعالیت‎های ادبی، فرهنگی و هنری بسیجیان در شهرستان استقبال خواهیم کرد.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج نیز از استاد سید محمدرضا هاشمی‌زاده تقدیر کرد و اظهار داشت: سید محمدرضا هاشمی‌زاده در شهرستان دشتی و استان بوشهر نیم قرن است که فعالیت ادبی دارد و همواره خودش را وقف جوانان و هنرمندان و هنردوستان کرده است.

حمید زارعی یادآور شد: از ویژگی‎های هاشمی‌زاده نو شدن است و به همین دلیل همواره جوانان با او رابطه‎ای دوستانه دارند.

وی گفت: هاشمی‌زاده با تألیفاتی که دارد و پژوهش‎هایی که انجام داده است برای شهرستان دشتی و استان بوشهر مایه افتخار و سربلندی است.

زارعی افزود: هنرمندان همواره مخاطبان ثابتی را در جامعه به خود اختصاص می‎دهند و جوانان و نوجوان تاثیر بسیار بالایی از این قشر می‎پذیرند.

شایان ذکر است سید محمدرضا هاشمی‌زاده دارای چهار مجموعه شعر و سه کتاب شهیدنامه است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول