اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس تالش:

زن سارق تالشی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری زن سارق لوازم منزل مردم در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس در صدد شناسایی همدست این زن است.

زن سارق تالشی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حسین نیک‌فر عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری زن سارق تالشی را تشریح کرد.

وی، با بیان اینکه دستگیری این زن به دنبال گزارش‌های مردمی صورت گرفته است، افزود: در راستای این گزارش‌ها مبنی بر سرقت لوازم منزل مردم، موضوع مورد بررسی پلیس قرار گرفت.

این مسئول، ادامه داد: کارآگاهان آگاهی تالش در بررسی‌های خود از وجود تعداد زیادی اموال مسروقه در منزل زنی با هویت معلوم آگاه شدند و در اجرای دستور مقام قضایی از این منزل با رعایت قوانین و موازین شرعی بازرسی به عمل آوردند.

به گفته وی، گروه‌های عملیاتی در این بازرسی 13 تخته فرش ماشینی، دو دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ال‌سی‌دی، تعدادی کیف زنانه، 13 عدد گوشی موبایل 8 عدد پایپ ویژه استعمال مواد مخدر، دو تخته پارچه، شش قطعه روفرشی دو عدد انواع دیگ‌های آلومینیومی و چندین اقلام خرده کشف و ضبط و این زن را دستگیر کردند.

نیک‌فر با اشاره به اینکه این زن پس از بازسازی صحنه در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد، افزود: این زن سارق زمانی که شهروندان به پیشواز سال نو می‌رفتند فرصت را مغتنم شمرده و با یک دستگاه پژو 405 متعلق به خودش و با همدستی شخصی اقدام به سرقت اموال مردمی می‌کرد.

وی، خاطرنشان کرد: تاکنون شش نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آنان عودت داده شده و کارآگاهان نیز اکنون درصدد شناسایی مالباختگان و همدست این زن سارق هستند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول