اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش شهردار کرج به درخواست‌های مکرر کرجی‌ها

اصلاح معابر و خیابان‌های کرج به زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کرج در واکنش به درخواست‌های مکرر مردم ساکن مرکز استان البرز درباره طرح اصلاح معابر و خیابان‌های این شهرستان گفت: نهضت آسفالت کرج به زودی آغاز می‌شود.

اصلاح معابر و خیابان‌های کرج به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، معابر و خیابان‌های اصلی مرکز استان البرز به شدت آسیب دیده و همین امر مشکلات بسیاری را برای مردم این شهرستان ایجاد کرده است.

پیش از این عنوان می‌شد که هزینه خرید آسفالت و اجرای طرح اصلاح خیابان‌ها از عهده شهرداری کرج خارج است و این امر مورد تأیید مسئولان ارشد استان از جمله فرماندار سابق و استاندار فعلی قرار گرفته است.

مشکل فوق موجب شد که طرح احداث یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های آسفالت در استان البرز عملیاتی شده و در مدت کوتاهی به بهره‌برداری رسید.

بنابراین با حل مشکل تأمین مواد اولیه، خواسته‌های مردمی افزایش یافته است و طی روزهای پایانی سال برخی از شهروندان کرجی در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز وعده‌های مسئولان را در این زمینه یادآور شده و خواستار پاسخ‌گویی آنها بودند.

*‌ تأکید استاندار البرز برای اجرای سریع نهضت آسفالت در کرج

در همین رابطه روابط عمومی شهرداری کرج در نخستین روزهای سال 91 خبر از دیدار استاندار البرز با سیدعلی آقازاده شهردار این شهرستان داد که طی این دیدار عیسی فرهادی خواستار توجه شهرداری به نهضت آسفالت و بهره‌گیری بهینه از کارخانه موجود شده بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه شهرداری در سال 91 باید نهضت آسفالت را به صورت ویژه و جدی پیگیری کند، یادآور شد: اولویت دوم شهرداری کرج در سال جاری اجرای نهضت آسفالت در این کلان‌شهر است که با افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه آسفالت، این مهم در سال جاری محقق خواهد شد.

* آغاز نهضت آسفالت در کرج طی 2 هفته آینده

در همین رابطه خبرنگار فارس در کرج امروز در گفت‌وگویی از شهردار کرج پرسید که چه زمانی نهضت آسفالت و اصلاح معابر و خیابان‌های این شهرستان آغاز می‌شود.

سیدعلی آقازاده در پاسخ گفت: تمام کارهای مقدماتی و تخصیص اعتبارات مالی و مواد اولیه برای اجرای این طرح فراهم شده و نهضت آسفالت در کرج حداکثر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم کارهای بسیار خوب و ارزشمندی با همکاری معاونت‌های مختلف شهرداری صورت گرفته و در تلاش هستیم که عملیات عمرانی این طرح در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.

* آماده‌سازی یک میلیون تن آسفالت در کرج

شهردار کرج در ادامه اعلام کرد: برای اجرای عملیات عمرانی آسفالت معابر به صورت کلی و هم‌چنین لکه‌گیری برخی خیابان‌ها در حدود یک میلیون تن آسفالت تولید شده در کارخانه آسفالت استان البرز ذخیره شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: هم‌چنین با هماهنگی شورای شهر اعتبار مالی در حدود 100 میلیارد تومان نیز برای این مهم تخصیص یافته و به زودی اجرای طرح آغاز خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه انتظار مردم کرج و خواسته آنها برای اصلاح معابر و خیابان‌ها به حق بوده و شهرداری برطرف شدن این نیاز را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت: مردم از ما انتظار دارند و انتظار آنها نیز به حق است.

آقازاده در پایان تأکید کرد: امیدواریم با پایان عملیات عمرانی فوق، شاهد رضایت شهروندان کرجی بوده و بتوانیم در نخستین گام در سال 91 مهم‌ترین نیاز شهر را برآورده کنیم.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول