اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین سفر استانی هیئت دولت به هرمزگان

وزرای معین دولت در روستاهای هرمزگان با مردم دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت:‌ وزرای معین دولت در روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته هرمزگان با مردم دیدار می‌کنند.

وزرای معین دولت در روستاهای هرمزگان با مردم دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل محمدیان عصر امروز در نشست خبری در بندرعباس که به مناسبت دور چهارم سفر استانی هیئت دولت به هرمزگان برگزار شد، ‌اظهار داشت: علاوه بر رئیس جمهور که در تمام شهرستان‌های استان دیدار مردمی خواهند داشت،‌ وزرا ‌نیز به عنوان معین دولت و رئیس جمهور برای بازدید و رفع کمبودهای حوزه کاری خود در شهرستان‌ها حضور می‌یابند.

وی افزود: وزرای معین در شهرستان‌ها و روستاهای استان میزان پیشرفت مصوبات سفرهای قبلی را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز برای حل مشکلات مردم در نقاط مختلف استان طرح‌های جدیدی را مصوب می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس جمهور تأکید دارند که استان هرمزگان، در سطح استان‌های آباد و توسعه‌یافته کشور قرار گیرد در چهارمین سفر استانی هیئت دولت وزرای معین به تمام نقاط استان سفر و کمبودها‌‌‌ را بررسی و پیگیری می‌کنند.

وی بیان داشت: در شهرستان بندرعباس نیز معاونین تام‌الاختیار وزرا در ادارات کل اعم از آموزش و پرورش، ‌راه و شهرسازی، ‌سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، ورزش و جوانان، ‌دادگستری، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات، آب و فاضلاب، ‌برق، گاز،‌ کمیته امداد، فرهنگ و ارشاد و هم‌چنین کمیته امداد امام خمینی(ره)، ‌صندوق مهر امام رضا(ع)،‌ پالایشگاه نفت و سایر دستگاه‌ها مستقر و پاسخ‌گوی مردم شریف استان هرمزگان هستند.

مردم ولایی و دریادل هرمزگان هم‌چنین می‌توانند برای بیان درخواست‌ها و مشکلات خود با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تلفن 111 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول