اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برطرف شدن برخی از نواقص

یکطرفه شدن آزمایشی خیابان ساحلی اردبیل دائمی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: با برطرف شدن برخی از نواقص در مرحله اجرای آزمایشی یکطرفه شدن خیابان ساحلی اردبیل این طرح به شکل دائمی اجرایی می‌شود.

یکطرفه شدن آزمایشی خیابان ساحلی اردبیل دائمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل اظهار داشت: خیابان ساحلی اردبیل قبل از عید به طور آزمایشی یکطرفه شد که با موفق ارزیابی کردن این طرح اجرای طرح ساماندهی دو طرف خیابان ساحلی و یکطرفه شدن تردد در آن از امروز آغاز شد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین حاکم بر هسته مرکزی شهر اردبیل بیان کرد: تدبیری جدی و عمیق لازم بود تا با کاستن از بار ترافیکی مرکز شهر انبوه خودروها را به خیابان‌های اطراف سوق دهیم.

اکبری با اشاره به مرحله اول طرح یکطرفه کردن خیابان ساحلی طی 20 روز گذشته افزود: همه دستگاه‌های عضو کمیته ترافیک باید نسبت به تسهیل در امور ترمیم آسفالت و اقدامات فنی ابلاغ شده در تلاشی هماهنگ در کاستن از گره کور ترافیک مسیرهای مصوب وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: مرحله آزمایشی اجرای طرح یکطرفه نمودن دو طرف خیابان ساحلی بدون نقص نبود اما اقداماتی همچون نصب علایم هشدار دهنده، تابلوهای راهنمایی، خط‌کشی معابر، تنظیم زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و سایر تصمیمات فنی و کارشناسی می‌تواند از نواقص فرماندار اردبیل استفاده از کادر افسران کارآزموده پلیس راهور را در اجرای مناسب این طرح ضروری دانست و تاکید کرد: ترمیم آسفالت خیابان ساحلی، انجام عملیات فنی در جهت نظم بخشیدن به هسته مرکزی شهر، ساماندهی معابر اصلی و میادین منتهی به بزرگراه‌ها و شهرک‌های تازه تاسیس و اقدام در راستای بهبود وضعیت معابر مناطق اطراف شهر می‌تواند در جلب رضایت‌مندی عمومی و گردشگران در فصل تابستان موثر واقع شود.

فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود همچنین با اشاره به افتتاح راه اردبیل سرچم و اتصال آن به اتوبان زنجان تهران خاطرنشان کرد: تکمیل تابلوها به ویژه در محور هیر و بودالالو، تسریع در آسفالت این مسیر و نصب روشنایی در شانه‌ها و جاده‌های فرعی منتهی به این راه‌ها می‌تواند از وقوع سوانح و حوادث جانی و مالی در طول این مسیر به طور موثر جلوگیری کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول