اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

انتخابات ایلام سالم بود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایلام گفت: تأخیر در اعلام صحت انتخابات داشتیم، اما انتخابات ایلام سالم بود.

انتخابات ایلام سالم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نورالله ارجمندی ظهر امروز در نشست انتخابات شهرستان ایلام اظهار داشت: مرحله نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام در کمال سلامت برگزار شد.

وی ادامه داد: این مهم با همکاری صمیمانه مردم، مجریان و ناظران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام محقق شد.

این مسئول اضافه کرد: انتظار می‌رود با همکاری این گروه‌ها مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام نیز در کمال امنیت، آرامش و سلامت برگزار شود.

ارجمندی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول ماه‌های گذشته از هیچ ترفندی برای بی‌اهمیت جلوه دادن این رویداد بزرگ فروگذار نبودند.

فرماندار ایلام اضافه کرد: در مقابل این حجم توطئه‌ها همه مردم و مسئولان وظیفه خطیر خود را باید انجام داده و در برابر آنان ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکای جنایتکار می‌کشند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول