اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

شاهینی‌ها قلب مردم بوشهر را شاد کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بازیکنان شاهین با پیروزی مقاب نفت تهران با وجود بحران‌های زیادی که داشتند اما قلب مردم استان بوشهر را شاد کردند.

شاهینی‌ها قلب مردم بوشهر را شاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی صبح امروز در جمع بازیکنان شاهین بوشهر اظهار داشت: بازیکنان شاهین در این بازی حساس با تأسی از ائمه اطهار(ع) کار بزرگی کردند و با وجود اینکه خیلی‌ها به دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم بودند اما آنان را ناکام گذاشتند.

وی خطاب به بازیکنان شاهین بوشهر افزود: شما درسی به حاشیه‌سازان دادید که برای آنان درس عبرتی شد تا به دنبال حاشیه‌سازی در تیم نباشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این عنایت الهی بود که شاهین مقابل نفت به پیروزی رسید و جا دارد از مربی بومی شاهین که در این مدت زحمات زیادی کشیده تشکر کنم.

جمشیدی ادامه داد: با پیروزی شاهین در مقابل نفت تهران قلب مردم بوشهر شاد و نشاط در بین بوشهری‌ها بیشتر شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم این آغازی برای ادامه پیروزی‌ها در پنج بازی آینده باشد و باید با تلاش بازیکنان و همت مسئولان همین روند ادامه یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: شاهین تیم قدرتمندی است اما حواشی که برای این تیم درست شد مشکلات را دو چندان کرد هر چند بازیکنان و کادر فنی هر زمان همدل بودند جواب همه حاشیه‌سازان را داده‌اند.

جمشیدی گفت: با توجه به اینکه استاندار همواره به جامعه ورزشی به ویژه فوتبال اهمیت می‌دهند اما نسبت به ایشان بی‌انصافی می‌شود و این صحیح نیست.

وی تاکید کرد: به طور مثال برای پاداش بازی با نفت بنده 20 میلیون تومان را پیشنهاد دادم اما ایشان دستور پاداش 30 میلیونی به شاهینی‌ها داد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول