اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی استان البرز خبر داد

بیمه تمام شاغلان در حوزه صنایع دستی البرز

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان البرز اعلام کرد: در سال جاری بیمه تمام شاغلان در این حرفه در دستور کار قرار دارد.

بیمه تمام شاغلان در حوزه صنایع دستی البرز

سعید امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای در حوزه تأمین سلامت و بهداشت همه اقشار جامعه و تحت پوشش قرار دادن مردم زیر نظر نظام بیمه‌ای کشور داشته و دارد.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی نیز در این حوزه انجام شده و بسیاری از هنرمندان کشورمان در حال حاضر زیر پوشش حمایت‌های بیمه‌ای قرار دارند.

این مسئول ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که میراث فرهنگی استان البرز برای سال جاری در دستور کاری خود دارد، حمایت از فعالان عرصه صنایع دستی و تحت پوشش بیمه‌ای قراردادن آنها است.

امینی تأکید کرد: در این حوزه طرح‌هایی بررسی و تصویب شده و تلاش می‌کنیم در سال 91 بخش مهمی از هنرمندان فعال در این حوزه در استان البرز را به نهادهای متولی امور بیمه معرفی کنیم.

* بیمه هنرمندان اقدام ارزشمندی بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه هنرمندان اشاره کرد و گفت: طی چند سال اخیر این طرح اجرا شده و بسیاری از هنرمندان و فعالان این عرصه با استفاده از طرح فوق تحت پوشش بیمه‌ تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

امینی افزود: به عنوان نمونه تنها در سال 90 بیش از 300 هنرمند فعال در حوزه صنایع دستی برای تکمیل پرونده به تأمین اجتماعی معرفی شده و در تلاش هستیم که طی سال جاری بقیه این هنرمندان بیمه شوند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بیش از 130 هنرمند صنایع دستی در استان البرز با تأمین اجتماعی قرارداد داشته و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

امینی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح‌های حمایتی توسط میراث فرهنگی استان البرز، در سال جاری بخش مهمی از مشکلات هنرمندان صنایع دستی در این استان برطرف شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول