اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری کشور:

توسعه فضاهای فرهنگی اولویت حوزه هنری است

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی حوزه هنری کشور توسعه فضاهای فرهنگی و هنری و سینماها را از اولویت‌های کاری حوزه هنری عنوان کرد.

توسعه فضاهای فرهنگی اولویت حوزه هنری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا معینی بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار کردستان در سنندج ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه فضاهای فرهنگی با توجه به نقش آن در تقویت فرهنگ و مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان از اولویت‌های این حوزه بوده و در این راستا تلاش‌های بسیاری در سطح کشور انجام می‌‌شود.

به گفته وی، حوزه هنری در حال حاضر با 90 سینما به عنوان بزرگترین سینمادار کشور تمام تلاش خود را برای بازسازی این مکان‌ها در خور شان و جایگاه ملت ایران اسلامی انجام داده است.

بازگشایی سینما بهمن سنندج اولویت حوزه هنری

معاون اداری و مالی حوزه هنری کشور بازگشایی سینما بهمن سنندج را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه هنری عنوان کرد و افزود: همت حوزه هنری کشور برای بازسازی و راه‌اندازی مجدد این مجتمع سینمایی جدی است و امیدواریم با تامین به موقع اعتبار مورد نیاز در آینده‌‌ای نزدیک شاهد بازگشایی این سینما باشیم.

معینی با تقدیر از تلاش و همکاری مسئولان استان در راستای بازسازی مجتمع سینمای بهمن سنندج، تصریح کرد: امیدواریم با پایان هرچه سریع‌تر این پروژه در چند ماه آینده شاهد تامین مکانی فرهنگی و هنری در خور شان و جایگاه مردم هنر دوست و فرهنگی کردستان باشیم.

استاندار کردستان نیز در این جلسه با انتقاد از طولانی شدن روند بازسازی پروژه سینما بهمن سنندج، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رفت که روند بازسازی این سینما زودتر از این به پایان برسد.

علیرضا شهبازی افزود: امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع مکان‌های فرهنگی و هنری در استان هرچه سریع‌تر شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه تا پایان خرداد ماه باشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد به منظور تسریع در بازسازی سینما بهمن سنندج میزان اعتبار مورد نیاز بر اساس برآورد صورت گرفته توسط استانداری، حوزه هنری و موسسه سینما شهر تامین شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول