اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

دفتر نظام کاردانی ساختمان راین آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان محلی دفتر نظام کاردانی ساختمان راین آغاز به کار کرد.

دفتر نظام کاردانی ساختمان راین آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور امام جمعه راین ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر نظام کاردانی ساختمان راین اظهار داشت: افتتاح این دفتر کار ارزشمند و گامی مثبتی برای خدمت‌رسانی به مردم و بالا بردن استحکام بناها است. 

وی با بیان اینکه هزینه ساختمان‌سازی در کشور ما نسبت به کشورهای پیشرفته بالاتر است، افزود: در ایران مقدار ‌و نوع مصالحی که در یک متر‌ مربع به کار می‌رود، نسبت به کشورهای پیشرفته بسیار بالاتر و از لحاظ وزن سنگین‌تر است که این مطلب موجب افزایش خسارت‌ها در زمان بروز حوادث طبیعی از قبیل زلزله می‌شود.

اسماعیل‌پور با اشاره به بروز برخی از نواقص و معایب در ساخت سازها و نبود نظارت مناسب و کارشناسی از اعضا‌ی این دفتر خواست تا حداکثر دقت و تلاش خود را برای نظارت بر ساخت و سازها به کار گیرند.

مهدی میرزایی مسئول نظام کاردانی ساختمان راین نیز گفت: این دفتر در حال حاضر 20 عضو دارد که سالانه مبلغ 250 هزار ریال برای حق عضویت باید بپردازند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول