اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

آمادگی استان‌ها برای شرکت در جشنواره خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بسیاری از استان‌های کشور برای مشارکت در دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند.

آمادگی استان‌ها برای شرکت در جشنواره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون شش استان کشور برای مشارکت در دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنر خلیج فارس برنامه‌های خود را به دبیرخانه اعلام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دبیرخانه جشنواره و هم‌چنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی‌های لازم با استان‌های دیگر و جلب مشارکت آنها با توجه به تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد و امیدواریم اکثر استان‌ها اعلام آمادگی کنند.

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس تصریح کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان با "جشنواره موسیقی حماسی خلیج فارس"، خراسان‌رضوی " جشنواره هنرهای تجسمی "، یزد " تور عکاسی از کویر تا خلیج فارس "، گلستان " جشنواره موسیقی و سرود خلیج فارس"، خوزستان " جشنواره شعر خلیج فارس " و استان کردستان "جشنواره فیلم‌های بومی خلیج فارس" اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: همه چیز برای برگزاری مطلوب جشنواره در استان فراهم است و تاکنون جلسات مختلفی با همکاری استاندار هرمزگان با ادارات و سازمان‌های مختلف انجام گرفته شده و هم‌چنین جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار شده است.

مریدی‌زاده یادآور شد: هنرمندان رشته‌های مختلف نیز برنامه‌های خود را برای 10 اردیبهشت‌ماه اعلام کرده‌اند و مطمئن هستیم جشنواره امسال نیز به لحاظ کمی و هم کیفی در سطح بسیار مطلوبی با حضور اندیشمندان، مشاهیر، نخبگان فرهنگی هنری و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول