اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فرودگاه‌ها خبر داد

خدمات‌دهی فرودگاه شیراز به کشورهای حاشیه خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل فرودگاه‌ها گفت: فرودگاه بین‌المللی شیراز به عنوان فرودگاه شاخص جنوب کشور مرکز خدمات‌دهی و صادرات به کشورهای حاشیه خلیح فارس است.

خدمات‌دهی فرودگاه شیراز به کشورهای حاشیه خلیج فارس

به گزارش خبرگزای فارس از شیراز، محمود رسولی نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند توسعه فرودگاه بین‌المللی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های پارکینگ طبقاتی، ایمنی زمینی، ساختمان پلیس و توسعه ترمینال داخلی در این فرودگاه در دست ساخت است که امیدواریم با تأمین اعتبارات هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

این مقام فرودگاهی اضافه کرد: در دور نخست سفرهای نوروزی امسال  در 10 روز اول یک‌هزار و 500 پرواز داشتیم که حدود 5 هزار پرواز داخلی و 2 هزار و  400 پرواز بین‌المللی بوده‌اند و نسبت به سال گذشته در پروازهای داخلی 9.7 درصد افزایش و در پروازهای بین‌المللی پنج درصد کاهش را داشته‌ایم. امیدواریم در دور دوم این سفرها شاهد افزایش پروارها باشیم.

رسول نژاد بیان کرد: آمادگی خود را برای پرواز به تمام مقصدهای خارجی در چارچوب سازمان فرودگاه‌های کشور اعلام می‌کنیم و شرکت‌های هواپیمایی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند به مقصدهای مختلف پرواز داشته باشند.

مدیرعامل فرودگاه‌های کشور ابراز داشت: برای شهروندان شیرازی افتخار به شمار می‌رود که فرودگاه بین‌المللی شهرشان نخستین گواهی‌نامه استاندارد فرودگاه‌های کشور را کسب کرده است.

این مقام فرودگاهی بیان کرد: چهار فرودگاه کشور برای درآمدزایی در دستور کار قرار دارند که فرودگاه بین‌المللی شیراز نیز یکی از این فرودگاه‌ها است و باید تا نیمه دوم سال جاری خود را درآمدزا کند.

در ادامه مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز گفت: هیچ محدودیتی برای پروازهای خارجی و بین‌المللی نداریم و این در حالی است که پروازهای تایلند و بغداد شروع شده اما برای کشورهای اروپایی درخواستی را نداشته‌ایم.

حمیدرضا سیدی افزود: فرودگاه بین‌المللی شیراز هیچ محدودیتی برای صادرات و بار ندارد و آمادگی سرمایه‌گذاری شرکت‌های خصوصی در این راستا را داریم که در این راستا زمین را نیز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول