اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جت‌اسکی استان اصفهان:

پیشبرد جت‌اسکی بستگی به استقبال مردم دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جت‌اسکی استان اصفهان گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های جت‌اسکی استان اصفهان بستگی به استقبال و حمایت علاقه‌مندان از این رشته ورزشی دارد.

پیشبرد جت‌اسکی بستگی به استقبال مردم دارد

محمدعلی آبدار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از هم‌اکنون خود را برای برنامه‌های ویژه جت‌اسکی استان اصفهان که شامل دوره‌های آموزشی و مربیگری جت‌‌اسکی است آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی و مربیگری جت‌اسکی در اوایل تابستان سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده از طریق سایت این کمیته در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مسئول کمیته جت‌اسکی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای تأمین مربیان آموزشی جت‌‌اسکی با انجمن جت‌اسکی کشور رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم، اظهار داشت: ثبت‌نام در سایت کمیته جت‌اسکی استان اصفهان برای حضور در دوره‌های مختلف از حدود 10 روز آینده انجام می‌شود.

وی در مورد تقویم ورزشی کمیته جت اسکی استان اصفهان با بیان اینکه این تقویم در حال نگارش است، تاکید کرد: برنامه‌های کمیته جت اسکی استان اصفهان در مورد مقوله آموزش برای نخستین بار صورت می‌گیرد و استقبال مردم نیز تأثیر زیادی در برنامه‌‌ریزی‌های کمیته جت‌اسکی استان اصفهان دارد.

آبدار بیان داشت: کمیت و کیفیت علاقه‌مندی مردم در ثبت‌‌نام اولیه سایت کمیته جت‌اسکی برنامه‌های این رشته ورزشی را در سطح استان هدفمند می‌کند.

وی با اشاره به گران بودن رشته ورزشی جت‌اسکی تصریح کرد: خرید دو دستگاه جت‌اسکی هزینه‌ای برابر با 500 میلیون ریال برای کمیته جت‌اسکی استان اصفهان دربر داشته است.

مسئول کمیته جت‌اسکی استان اصفهان گفت: برای پیشبرد اهداف کمیته جت‌اسکی استان اصفهان از نظر مالی نباید بی‌گدار به آب زد.

وی اظهار داشت: با اینکه رشته جت‌اسکی ورزش گرانی است اما با حمایت‌های باشگاه آب منطقه‌ای به سوی موفقیت حرکت می‌کنیم.

آبدار بیان داشت: دوستداران جت‌اسکی می‌توانند به سایت jetski.ooq.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول