اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

آغاز نخستین دوره مسابقات جت‌اسکی کشور در منطقه آزاد چابهار

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نخستین دوره مسابقات جت‌اسکی کشور سوپرکاپ نود با حضور 50 ورزشکار در رده آقایان و بانوان در منطقه آزاد تجاری- صنعتی آغاز شد.

آغاز نخستین دوره مسابقات جت‌اسکی کشور در منطقه آزاد چابهار
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نورالله نوربخش امروز در مراسم آغازین این مسابقات اظهار داشت: آیین گشایش نخستین دوره مسابقات سراسری جت‌اسکی با حضور هنرمندان صدا و سیما به مجری‌گری محمود شهریاری و هنرنمایی خوانندگان برجسته کشور از جمله قاسم افشار، روزبه نعمت‌الهی و یاسر شیرازی در نوار ساحلی ـ‌ تفریحی منطقه آزاد چابهار در حاشیه دریای عمان و اقیانوس هند برگزار شد.
وی افزود: به منظور برگزاری این دوره از مسابقات سه شبکه جام‌جم، شبکه دوم جمهوری اسلامی و شبکه استانی هامون برای پخش و ضبط آن حضور داشتند و  بنابر اعلام مسئولان اجرایی در صورت موفقیت این دوره از مسابقات نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جت‌اسکی سال آینده در چابهار برگزار خواهد شد.
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: نخستین دوره مسابقات جت‌اسکی کشور که در منطقه آزاد چابهار شب گذشته آیین گشایش آن برگزار شد تا پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
نوربخش به ظرفیت‌های چابهار به عنوان مناطق هدف گردشگری اشاره کرد و افزود: هدف ما از برگزاری این مسابقات باتوجه به دارا بودن 300 کیلومتر نوار ساحلی و همچنین ساحل زیبا و بکر دریای عمان و اقیانوس هند، توسعه ورزش‌های دریایی و جذب توریسم ورزشی است و در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری‌هایی صورت پذیرفته است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد نیز از برپایی اینگونه برنامه‌ها را در راستای ارتقاء سطح فرهنگی منطقه مفید و موجب پر شدن اوقات فراغت و شادابی مردم منطقه دانست.
حجت‌الاسلام موسوی اجاق در ادامه به تبیین جایگاه نشاط در اسلام و توجه خاص به دریا در قرآن و روایات پرداخت و گفت: همانطور که در دین، به فنون ورزش‌های آبی تاکید شده، ما هم باید بدانیم که زندگی مانند مسابقه‌ای است و برنده واقعی کسی است که توشه مناسبی را از این دنیا برای عالم عقبی فراهم کرده باشد.
در این مراسم مشعل مسابقات به صورت نمادین توسط مسئولان منطقه آزاد چابهار و ورزشکاران حاضر روشن و با نورافشانی منطقه به سمت دریا منتقل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول