اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

‌محصولات کشاورزان هرمزگانی در حال از بین رفتن است / مسئولان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس‌: امام جمعه بندرعباس گفت: ‌‌‌کشاورزان‌ هرمزگانی‌ در حال حاضر با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند و بسیاری از محصولات آنها در حال از بین رفتن است‌.

‌محصولات کشاورزان هرمزگانی در حال از بین رفتن است / مسئولان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تشکر از حضور کم‌نظیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند برای ملت ایران عزت‌آفرین شد و ایران را به عنوان کشوری آزاده در دنیا مطرح کرد.

وی با اشاره به سوءاستفاده برخی احزاب و گروه‌ها از حضور گسترده مردم در انتخابات، افزود: برخی جریانات خود را موتور محرک حضور مردم در انتخابات نامیده‌اند و دلیل حضور مردم در انتخابات را گروه و یا جریان خود نامیده اند در حالی که مردم تنها برای اسلام و حفظ نظام در انتخابات شرکت کردند و این بصیرت و آگاهی بود که مردم را به صحنه آورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: گروه‌ها و جریانات نباید آرا مردم را به سود خود مصادره کنند و بگویند ما مردم را به صحنه آوردیم بلکه آنها باید بدانند که مردم برای مقابله با استکبار و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت کردند.

نعیم‌آبادی پیگیری وعده‌های نمایندگان منتخب مردم در مجلس را بسیار مهم دانست و افزود: مردم باید پس از انتخابات مطالبه‌گر باشند و از نمایندگان منتخب بخواهند تا وعده‌های خود را عملیاتی کنند چون برگزاری انتخابات تنها یکی از شروط آزادی هر ملت است و برای ادامه آن باید مردم مطالبه‌گر باشند تا کارها به شکل بهتری انجام شود.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در تبلیغات انتخاباتی، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد فکر می‌کنند در زمان تبلیغات انتخابات گناه کردن هیچ اشکالی ندارد و برای رای آوردن باید طرف مقابل را از بین برد که این مسئله زشت باید در آینده اصلاح شود تا دیگر شاهد بداخلاقی‌ها در زمان تبلیغات انتخابات نباشیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجلاس دو روزه این مجلس، عنوان کرد: در این اجلاس بحث‌های مختلفی از جمله در خصوص انتخابات مطرح شد که از جمله آنها نارضایتی برخی افراد از عملکرد شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس بود.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: نمایندگان شورای نگهبان در این اجلاس به درستی به سئوالات پاسخ‌های منطقی و درست دادند و یکی از دلایل برخی اشتباهات را بررسی صلاحیت بیش از 5 هزار و 500 نفر طی مدت 20 روز دانستند که به درستی باید گفت امکان اشتباه در این مدت کم وجود دارد.

وی در ادامه به مشکل کشاورزان و پیازکاران در هرمزگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه کشاورزانی که در هرمزگان اقدام به کشت محصول پیاز می‌کنند در حال حاضر با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند و بسیاری از محصولات آنها در حال از بین رفتن است که باید مسئولان مربوط هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/ط4000/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول