اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

توزیع ۵ هزار تراکت ویژه ایام فاطمیه در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از توزیع پنج هزار تراکت ویژه ایام فاطمیه در سطح ادارات و هیئت مذهبی استان خبر داد و گفت: این مهم گام ارزنده‌ای برای گرامیداشت ایام فاطمیه و اطلاع‌رسانی این ایام به مردم استان است.

توزیع ۵ هزار تراکت ویژه ایام فاطمیه در کردستان

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: علاوه بر تراکت‌های یاد شده این اداره کل اقدام به اعزام 12 بازرس ویژه این ایام به مناطق مختلف استان کرد.

وی عنوان کرد: این امر با توجه به مصوبه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: این بازرسان در شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و کامیاران فعالیت می‌کنند و از اعضای شورای هیئت‌های مذهبی استان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: تعداد بازرسان یاد شده از 28 فروردین ماه تا ششم اردیبهشت ماه جاری به مدت 10 روز فعالیت خود را در سطح استان انجام می‌دهند.

صفی‌یاری برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های ایام فاطمیه را از اهداف اعزام بازرسان به برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه برشمرد و گفت: در این ایام مراسم و برنامه‌هایی شامل برگزاری مراسم عزاداری در تمامی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان انجام می‌گیرد.

وی هماهنگی برای نصب بنر و سیاه پوش شدن سردر ادارات و اماکن مذهبی توسط هیئت‌های مذهبی و دینی را از جمله دیگر اقداماتی دانست که به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط این اداره انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اذعان داشت: برگزاری مراسم مدیحه‌سرایی و مداحی توسط مداحان اهل بیت (ع) و سخنرانی روحانیون منطقه نیز در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول