اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیوس:

فدراسیون باید درباره دیدار معوقه صنعت ساری رای صادر کند

خبرگزاری فارس:سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری درباره بازی معوقه تیمش در برابر سایپا شمال گفت: فدراسیون باید رای منطقی و عادلانه برای این بازی صادر کند.

فدراسیون باید درباره دیدار معوقه صنعت ساری رای صادر کند

فرشاد پیوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری پس از کسب یک امتیاز در بازی سخت و دشوار تیمش در اراک اظهار داشت: می‌توانستیم برنده از این بازی خارج شویم.

وی بیان داشت: بازی بسیار خوبی را بازیکنانم در برابر حریف قدرتمند و میزبان خود در اراک به نمایش گذاشتند.

این مربی فوتبال افزود: در روزی که به راحتی می‌توانستیم برنده از بازی خارج شویم و به سه امتیاز با ارزش دست یابیم با بدشانسی در مقابل میزبان خود مساوی کردیم.

پیوس یادآور شد: در این بازی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که بازیکنان یکی پس از دیگری از دست دادند.

سرمربی صنعت ساری گفت: سه امتیاز در این بازی می‌توانست حاشیه امنیت بسیار خوبی برای تیم باشد که با توجه به تلاش بازیکنان این امر محقق نشد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تیم و بازیکنان ما دو بازی حساس همانند فینال زود هنگام باقی مانده که باید بازیکنان برای بقای تیم به امتیازات لازم برسند.

پیوس درباره بازی معوقه تیمش در برابر سایپا شمال بیان داشت: فدراسیون باید رای منطقی و عادلانه برای این دیدار صورت نگرفته دهد که این بازی حکم مرگ و زندگی برای تیم صنعت ساری است.

این مربی فوتبال تصریح کرد: از زمانی که هدایت تیم صنعت ساری را برعهده گرفتم به مسئولان باشگاه متذکر شدم که بازی‌های خانگی صنعت ساری را در ورزشگاه شهید متقی برگزار کنند که تاکنون این پیشنهاد بنا به دلایلی انجام نشد.

وی در پایان دلیل بازی خانگی تیمش را در ورزشگاه شهید متقی، وجود این ورزشگاه در مرکز شهر و حضور پرشور تماشاگران و هواداران در این ورزشگاه عنوان کرد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود شهرداری اراک به تساوی بدون گل دست یافت.

صنعت ساری با این تساوی صاحب 23 امتیاز شد و همچنان در رده 13 جدول 14 تیمی جای دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول