اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

دولت ترکیه مواظب رفتارهای مشکوک خود باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: دولت ترکیه با رأی مردم مسلمان این کشور سرکار آمده، ولی در حال ضربه زدن به مسلمان است.

دولت ترکیه مواظب رفتارهای مشکوک خود باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: دولت ترکیه در حال حاضر در حال ضربه زدن به مسلمان است و باید مواظب باشد که با رأی مردم مسلمان این کشور سرکار آمده است.

وی افزود: ترکیه با اتخاذ سیاست‌های دوپهلو در مقابل سوریه مقدمات تضعیف این کشور مقاوم و خط مقدم مقاومت مقابل اسرائیل را تضعیف می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر مشغول ایجاد تفرقه میان دول منطقه است و به این دلیل باید در این باره هوشیارانه عمل کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تأکید کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی است و به این دلیل برای سوریه برنامه ریزی کرده است، زیرا شرایط برای استکبار در گرو شرایط در سوریه است.

سلیمانی متذکر شد: دشمن در سوریه دست به تجهیز مخالفان دولت می‌زند، ولی در بحرین و عربستان در حال سرکوبی مخالفان است و این اقدامات همگی با برنامه‌ریزی و دقیق است.

وی در پایان اذعان داشت: دشمن برای تجهیز مخالفان دولت سوریه برنامه‌ریزی کرده و حتی پادشاه قطر حکم صادر کرده و کشته‌های مقابل دولت سوریه را شهید خوانده و خون‌بهای آنها را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول