اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری:

تور دوچرخه‌سواری آذربایجان نقش حیاتی برای توسعه دوچرخه‌سواری آسیا دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در پیامی به بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان گفت: تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان نقش حیاتی برای توسعه دوچرخه‌سواری آسیا دارد.

تور دوچرخه‌سواری آذربایجان نقش حیاتی برای توسعه دوچرخه‌سواری آسیا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پت مک کواید در این پیام افزوده است: به عنوان رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، جهانی شدن ورزش دوچرخه‌سواری به یکی از اولویت‌های من تبدیل شده است و مهم است که رشته ورزشی کم نظیر ما در تمام قاره‌های جهان به خوبی نمایندگی شود، این یکی از دلایل اصلی پایه‌گذاری پنج تور قاره‌ای اتحادیه جهانی در سال 2005به شمار می‌رود.

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری تصریح کرده است: از آن زمان تور بین‌المللی آذربایجان بخشی از تقویم آسیایی اتحادیه جهانی بوده، مورد استقبال قرار گرفته و در مسیر رشد مداوم قرار دارد و مسابقاتی نظیر تور آذربایجان نه تنها قادر به شناساندن آسیا به دنیای دوچرخه‌سواری هست بلکه در آن واحد ورزش دوچرخه‌سواری را به افکار عمومی آسیا معرفی می‌کند.

پت مک کواید در خصوص تور دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: این مسابقات نقش حیاتی برای توسعه رشته ورزشی ما بازی می‌کنند و در طول سالیان متمادی به تور بین‌المللی آذربایجان برای ایفای این نقش محوری وابسته شده‌ایم.

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اظهار داشت: امسال بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی آذربایجان را شاهد خواهیم بود و در حقیقت این موضوع به تنهایی گواه آن است که این مسابقه چند مرحله‌ای موفق بوده و به طور کامل جایگاه ارزشمندی را در صحنه بین‌المللی دوچرخه‌سواری به دست آورده است.

پت مک کواید در ادامه افزوده است: این واقعیت که این مسابقه در این مدت طولانی به خوبی رشد کرده قسمت عمده آن ریشه در اهتمام برگزارکنندگان دارد و من علاقه‌مند هستم از این فرصت برای قدردانی از همه آنها به همراه مسئولان سیاسی، مدیران ورزشی، حامیان و داوطلبانی که همگی برای به صحنه در آوردن این مسابقه مشارکت ورزیده‌اند، استفاده کنم.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان 22 تا 27 اردیبهشت ماه سال 1391 با شعار تور آذربایجان الهام‌بخش ورزش پاک و بدون دوپینگ در ورزش دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول