اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایرانجوان 2 شهرداری بندرعباس صفر

صعود ایرانجوان به پلی‌آف/ یک قدم تا لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با شکست 2بر صفر شهرداری بندرعباس علاوه بر صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر در یک قدمی صعود به لیگ برتر نیز قرار گرفت.

صعود ایرانجوان به پلی‌آف/ یک قدم تا لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر تیم‌های ایرانجوان و شهرداری بندرعباس عصر امروز از ساعت 16.30 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف هم رفتند.

ایرانجوان بوشهر که با جوانان بی‌ادعای خود در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود امروز در مقابل شهرداری قرار گرفت که امیدوار بود با شکست ایرانجوان به مرحله پلی‌آف صعود کند.

بازیکنان جوان و جوایای نام ایرانجوان در این دیدار همچون بازی‌های گذشته پرتوان و قدرتمند آغاز کردند و در همان دقایق اولیه بازی توسط صادق گشنی مهاجم ریز نقش خود به گل رسید.

گل اول ایرانجوان موجب شد تا با حمایت همه‌جانبه هواداران بوشهری برای زدن گل‌های بیشتر اقدام کند و در نیمه نخست چندین بار به دروازه شهرداری نزدیک شد اما نتیجه‌ای برای ایرانجوان در بر نداشت.

در نیمه دوم باز هم ایرانجوان صاحب توپ و میدان بود و تلاش کرد تا به گل دوم برسد و اما کار برای شهرداری با اخراج زعفرانی سخت‌تر هم شد و بندری‌ها از زدن گل به حریف ناامید شدند.

در ادامه بازی هر چند بازیکنان شهرداری نیم نگاهی به دروازه حریف داشتند اما نتوانستند آن طور که باید و شاید خطری برای دروازه ایرانجوان ایجاد کنند.

بوشهری‌ها در دقایق پایانی از نبود یک بازیکن حریف استفاده کرده و در دقیقه 93 بازی توسط حسین خسروی به گل دوم رسیدند تا کار برای شهرداری در این بازی تمام شود و ایرانجوان نیز با خیالی آسوده به فکر دیدار پلی‌آف باشد.

این بازی نهایتا پس از 90 دقیقه با نتیجه 2بر صفر به سود ایرانجوان به پایان رسید و نماینده شایسته استان بوشهر در لیگ دسته اول به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول