اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

اولویت واگذاری اماکن ورزشی گیلان با هیئت‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بر ضرورت اولویت واگذاری اماکن ورزشی این استان به هیئت‌های ورزشی گیلان تاکید کرد.

اولویت واگذاری اماکن ورزشی گیلان با هیئت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته ماده 88 اداره کل ورزش و جوانان استان نحوه واگذاری اماکن ورزشی گیلان را مورد بررسی قرار داد.

وی، با بیان اینکه اماکن ورزشی استان باید به بخش خصوصی واگذار شود، تصریح کرد: اولویت واگذاری این اماکن به هیئت‌های ورزشی گیلان است.

این مسئول، با اشاره به اینکه سرانه ورزشی گیلان باید تا پایان برنامه پنجم توسعه دو برابر افزایش یابد، ابراز کرد: اکنون سرانه ورزشی گیلان به طور میانگین حدود 0.6 مترمربع است که باید به 1.2 مترمربع افزایش یابد.

وی، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مطالعات، تحقیقات و پژوهش استان افزود: این جلسه با هدف شناسایی و اولویت‌بندی عوامل توانمند ساز در هیئت‌های ورزشی و بهره‌مندی از اندیشه‌های اساتید دانشگاهی برگزار شد.

بابایی با تاکید بر ضرورت برقراری ارتباط مستمر بین دانشگاه و جامعه ورزشی گیلان اذعان کرد: حضور علوم دانشگاهی در تصمیم سازی‌های حوزه ورزش مهم است.

وی، خاطرنشان کرد: با تحقیق و پژوهش در هر رشته‌ای از ورزش استان می‌توان دستیابی به اهداف پیش رو را تسهیل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان شناسایی فضاهای ورزش روستایی استان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی فضاهای ورزشی به ویژه در روستاها سرانه ورزشی استان را افزایش می‌دهد.

وی، یادآور شد: برای تحقق این امر فرمانداری‌ها و شوراهای شهر باید در شناسایی فضاهای ورزشی کمک کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول