اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

جذب 80 درصدی اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال 90

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جذب 80 درصدی اعتبارات عمرانی این استان در سال 90 خبر داد.

جذب 80 درصدی اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال 90

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: هر چه در این مملکت داریم همه به واسطه عشق و ارادت مردم به فرزندان زهرای مرضیه است.

 وی توجه به معنویات را مهم‌ترین اصل برای رسیدن به خواسته‌های متعالی بشری دانست و گفت: لازم است همه مسئولان در برپایی مراسم این دهه سنگ تمام گذاشته و مردم را در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این دهه یاری کنند.   

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سفر دور چهارم هیئت دولت به این استان با 15 مصوبه، سرشماری موفق نفوس و مسکن و کسب رتبه اول استان در این زمینه، تقدیم شش شهید گرانقدر و گلگون کفن به انقلاب در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در کردستان و برگزاری مطلوب رزمایش بازسازی عملیات کربلای 5 توسط سپاه و بسیج را برخی از اتفاقات مهم سال 90 کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

 نیکزاد تحقق سهمیه درآمد استان و 20 درصد مازاد بر سهمیه، پیشرفت فیزیکی عملیات آبرسانی به گچساران از سد کوثر، آغاز عملیات آبِرسانی به بهمئی از سد کوثر، احداث 100 کیلومتر راه روستایی و اجرای 100 کیلومتر بزرگراه را از دیگر اقدامات مؤثر سال گذشته دانست.

 به‌ مرحله نهایی رساندن پنج هزار واحد مسکن مهر شهری و 7 هزار واحد روستایی، تهیه برنامه پنجم توسعه استان، آبیاری تحت فشار 2 هزار هکتار زمین و به نتیجه رسیدن ورزشگاه 15 هزار نفری از دیگر اقدامات سال گذشته این استان بود که نیکزاد آن‌ها را برشمرد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت فیزیکی خوب بزرگ‌ترین پروژه‌های استان یعنی جاده پاتاوه به دهدشت، محور ملی سرفاریاب به باغچه سادات، بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج، موافقت با اجرای سد تنگ سرخ و اجرای راه آهن استان را از دیگر موفقیت‌ها در سال گذشته نام برد.

نیکزاد با بیان این‌که در سال گذشته 2 هزار و 200 پروژه ملی و استانی داشتیم که به طور متوسط 32 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، افزود: از 240 میلیارد تومان اعتبار عمرانی سال 90 استان ما تاکنون 80 درصد آن جذب شده که تا پایان سال مالی فرصت برای جذب مابقی این اعتبار را داریم.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول