اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفا آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از 178 حلقه چاه در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: 178 حلقه چاه در آذربایجان غربی در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

بهره‌برداری از 178 حلقه چاه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مجید آقازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی 490 هزار و 868 فقره انشعاب آب، 233 حلقه چاه آماده بهره‌برداری وجود دارد و 178 حلقه چاه نیز در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

وی افزود: با راه‌اندازی تصفیه خانه آب شماره دو ارومیه 22 حلقه چاه به صورت موقت و آماده برای استفاده در مواقع اضطراری، از مدار بهره‌برداری خارج شده است و با انجام زون‌بندی و اجرای خطوط انتقال از حداکثر ظرفیت تولید استفاده می‌شود تا استفاده از آب‌های سطحی به بیش از 65 درصد در سال جاری برسد.

آقازاده با تاکید بر ارتقای سطح کیفی آب شرب در استان گفت: 17 واحد آزمایشگاه ثابت و یک واحد آزمایشگاه سیار در سطح استان برای بهبود کیفیت آب شرب وجود دارد که در همین زمینه دانشگاه علوم پزشکی نیز بر کیفیت آب شرب استان نظارت دارد.

این مسئول در ادامه آبرسانی به واحدهای مسکن مهر را مورد اشاره قرار دارد و بیان کرد: موضوع مسکن مهر یکی از سیاست‌های اصولی نظام است و استان آذربایجان غربی نیز در همین راستا با توجه به امکانات موجود خدمات خود را توسعه می‌دهد.

وی در ادامه از کاهش 26 درصدی افت فشار و قطعی آب در سال گذشته در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن 77 درصد کاهش تماس‌های مشترکان با سامانه ارتباطات مردمی را نشان می‌دهد.

آقازاده عوامل مؤثر در کاهش افت فشار در ارومیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: انجام بیش از 30 عملیات اصلاح شبکه در سطح شهر ارومیه، استانداردسازی شبکه‌های آبرسانی، حذف ایستگاه‌های پمپاژ بین‌راهی از جمله در ناحیه شیخ تپه سبب نوسانات فشار آب و قطعی آن در این شهرستان شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید رهنمودهای رهبری سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد تا شاهد رشد کمی و کیفی خدمات آبرسانی در استان باشیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول